JharkhandSports

وندنا کٹاریہ 300 بین الاقوامی میچ کھیلنے والی پہلی ہندوستانی خاتون کھلاڑی بن گئیں

79views

رانچی: ہندوستانی خواتین ہاکی ٹیم کی فارورڈ کھلاڑی وندنا کٹاریہ اپنی 300ویں بین الاقوامی کیپ حاصل کرنے والی پہلی کھلاڑی بن گئی ہیں۔ خواتین کی ایشیائی چمپئن شپ کے چوتھے دن ہاکی انڈیا نے انہیں مبارکباد دی۔ روشن آباد، اتراکھنڈ کی رہائشی وندنا نے یہ کارنامہ جاری ویمنز ایشین چیمپئنز ٹرافی 2023 میں جاپان کے خلاف ہندوستان کے میچ کے دوران انجام دیا۔ اس کے ساتھ ہی وندنا 300 بین الاقوامی میچ کھیلنے والی پہلی ہندوستانی خاتون کھلاڑی بن گئیں۔ منگل کو وندنا کٹاریہ کو ان کے 300ویں بین الاقوامی میچ کے لیے ٹوپی اور بنیان سے نوازا گیا۔ اس موقع پر وزیر بننا گپتا، وزیر بادل پترالیک، سابق وزیر اعلیٰ بابولال مرانڈی، ہاکی انڈیا کے جنرل سکریٹری بھولناتھ سنگھ موجود تھے۔

اولمپک گیمز میں ہیٹ ٹرک کرنے والی پہلی ہندوستانی خاتون ہاکی کھلاڑی

وندنا کٹاریہ اس وقت روشنی میں آئیں جب وہ جرمنی کے مونچینگلاڈباخ میں جونیئر خواتین کے عالمی کپ میں ہندوستانی ٹیم کے لیے ٹاپ اسکورر تھیں اور ٹیم کو کانسی کا تمغہ جیتنے میں اہم کردار ادا کیا۔ اس نے ٹوکیو 2020 اولمپکس میں ہندوستان کے تاریخی چوتھے مقام پر پہنچنے میں بھی اہم کردار ادا کیا۔ وہ اولمپک گیمز میں ہیٹ ٹرک کرنے والی پہلی ہندوستانی خاتون ہاکی کھلاڑی بھی ہیں۔ انہیں 2022 میں باوقار پدم شری ایوارڈ سے بھی نوازا گیا ہے۔ تجربہ کار فارورڈ 2016 کی ایشین چیمپئنز ٹرافی اور 2017 کا خواتین ایشیا کپ جیتنے والی ہندوستانی ٹیم کی رکن تھیں۔

300 واں کیپ خاص لمحہ کمانا

اس کامیابی پر وندنا کٹاریہ نے کہا کہ مجھے قومی اور بین الاقوامی ٹورنامنٹس میں ہندوستان کی نمائندگی کرنے کا شرف حاصل ہوا ہے۔ میری 300ویں کیپ حاصل کرنا واقعی میرے لیے ایک خاص لمحہ ہے اور اس کی یاد میرے ذہن میں طویل عرصے تک رہے گی۔ یہ سفر واقعی خاص رہا ہے اور میں بار بار قومی جرسی پہن کر خوش قسمت محسوس کرتا ہوں۔ زندگی کے اتار چڑھاؤ نے اسے مزید مضبوط بنا دیا ہے۔ فیملی نے مجھے مکمل سپورٹ کیا ہے اور یہ ٹیم بھی میری فیملی ہے۔ سب کے حوصلے بلند ہوئے ہیں۔ اب ہمیں آنے والے میچ پر توجہ مرکوز کرنی ہے اور بہتر کارکردگی دکھانا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.