JharkhandSports

رانچی میں ویمنز ایشین ہاکی: ہندوستان نے چار میچ جیت کر جاپان کو 2-1 سے شکست دی

55views

رانچی: رانچی میں جاری جھارکھنڈ ویمنز ایشین چیمپئنز ٹرافی کے چوتھے دن کا آخری میچ میزبان بھارت اور جاپان کے درمیان کھیلا گیا۔ جس میں ہندوستان نے جیت کا سلسلہ برقرار رکھا اور لگاتار چوتھی جیت درج کی اور جاپان کو 2-1 سے شکست دے کر پوائنٹس ٹیبل میں سرفہرست رہا۔ مقابلے کا 12واں میچ بھارت اور جاپان کے درمیان مارنگ گومکے کے جے پال سنگھ منڈا آسٹرو ٹرف اسٹیڈیم میں کھیلا گیا۔ میچ کے آغاز سے ہی دونوں ٹیمیں ایک دوسرے پر حاوی رہیں۔ میچ کا پہلا ہاف بغیر کسی گول کے برابر رہا۔ میچ کے 31ویں منٹ میں بھارت نے پہلا گول کر کے 1-0 کی برتری حاصل کر لی۔ نونیت کور نے جاپان کے دفاع میں گھس کر ایک شاندار فیلڈ گول کیا۔ بھارت زیادہ دیر برتری برقرار نہ رکھ سکا۔ میچ کے 37ویں منٹ میں جاپان نے پنالٹی کارنر حاصل کر کے اسے گول میں تبدیل کر دیا۔ جاپان کی جانب سے کانا یوراٹا نے گول کیا۔ میچ کا تیسرا کوارٹر 1-1 کی برابری پر ختم ہوا۔ میچ کا آخری کوارٹر سنسنی خیز رہا۔ بھارت نے 47ویں منٹ میں ملنے والے پنالٹی کارنر کا فائدہ اٹھایا اور گول کر کے برتری حاصل کر لی۔ جیسے ہی دیپیکا نے گول کیا، پورے اسٹیڈیم میں ایک الگ ہی جوش و خروش چھا گیا۔

میچ کے اختتام پر نونیت کور پلیئر آف دی میچ نے کہا کہ جس کو بھی موقع مل رہا ہے وہ گول کر رہا ہے۔ اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ پوری ٹیم میں کون گول کرتا ہے، صرف گول کرنا چاہئے۔ جس طرح سے ہم کھیل رہے ہیں، ہم مستقبل میں بھی پرفارم کرنا چاہیں گے۔ ہندوستان اور جاپان کے درمیان ہونے والے میچ میں بنیادی طور پر وزراء بادل پترالیک، بننا گپتا، سابق وزیر اعلیٰ بابولال مرانڈی، ہائی کورٹ کے جج ایس این پاٹھک، ہاکی انڈیا کے جنرل سکریٹری بھولناتھ سنگھ اور ہاکی حکام موجود تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.