JharkhandRanchi

چھٹھ سے پہلے رانچی میونسپل کارپوریشن 30 لاکھ روپے میں چار تالابوں کو خوبصورت بنائے گی

72views

رانچی: چھٹھ پوجا سے پہلے رانچی میونسپل کارپوریشن 30 لاکھ روپے کی لاگت سے چار بڑے تالابوں کو خوبصورت بنائے گی۔ ان میں جیل تالاب، چادری تالاب، ارگورہ تالاب اور سوارن ریکھا چھٹ تالاب شامل ہیں۔ کارپوریشن کے افسران نے بتایا کہ رانچی شہر میں 70 چھوٹے اور بڑے آبی ذخائر ہیں۔ بہت سے ذخائر ایسے ہیں جنہیں استعمال نہیں کیا جا سکتا۔ جس کی وجہ سے چھٹ منانے والے شہریوں کو شدید پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس لیے اس بار میونسپل کارپوریشن نے شہر کے چار بڑے تالابوں کو خوبصورت بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔ تاکہ لوگوں کو چھٹ کے موقع پر تہوار منانے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

اس کے ساتھ ہی میونسپل کارپوریشن تمام چھت گھاٹوں کی صفائی بھی کرے گی اور ریڈ ربن لگائے گی۔ تاکہ لوگ گہرائی میں نہ جائیں اور کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہ آئے۔ تمام گھاٹوں پر چینجنگ روم بھی بنائے جائیں گے۔ گھاٹوں میں پھیلی گندگی کو میونسپل کارپوریشن کے ذریعے صاف کیا جائے گا۔ نیز گھاس کاٹنے اور تالابوں میں خطرناک جگہوں کی نشاندہی کی جائے گی۔ میونسپل کارپوریشن کے ایڈیشنل ایڈمنسٹریٹر کنور سنگھ پہان نے کہا کہ ہر سال چھٹھ سے پہلے میونسپل کارپوریشن کے ذریعہ تمام گھاٹوں کی صفائی کی جاتی ہے۔ اس سال بھی شہر کی صفائی کے لیے خصوصی مہم چلائی جا رہی ہے۔ اس کے علاوہ 30 لاکھ روپے کی لاگت سے شہر کے چار تالابوں کی خوبصورتی کا کام کیا جائے گا۔ اس کے لیے ٹینڈر جاری کیا گیا ہے۔ جلد ہی کمپنیوں کا انتخاب کرکے کام مکمل کرلیا جائے گا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.