International

’قربانی کے جانور حاضر ہوں‘، محمد حفیظ نے اپنی ہی پاکستانی ٹیم کا کیوں اڑایا مذاق؟

100views

پاکستان کے سابق کرکٹر محمد حفیظ نے گزشتہ شب سوشل میڈیا پلیٹ فارم ’ایکس‘ پر ایک پوسٹ کیا ہے جو تیزی کے ساتھ وائرل ہو رہا ہے۔ اس پوسٹ میں انھوں نے لکھا ہے ’’قربانی کے جانور حاضر ہوں‘‘۔ اس کے ساتھ انھوں نے ہیش ٹیگ پاکستان کرکٹ لگایا ہے۔ دراصل یہ پوسٹ محمد حفیظ نے ٹی-20 عالمی کپ میں پاکستان کی خراب کارکردگی اور عیدالاضحیٰ کی مناسبت سے کیا ہے۔ ایسے وقت میں جب عید قرباں قریب ہے اور پاکستانی ٹیم عالمی کپ سے باہر ہو چکی ہے، تو جلد ہی ٹیم کی وطن واپسی طے ہے۔ ایسے میں محمد حفیظ نے طنز کرتے ہوئے اپنی ہی پاکستانی ٹیم کو ’قربانی کا جانور‘ ٹھہرا دیا ہے۔

Qurbani Kay Janwar Hazir Hon… ….. #PakistanCricket

— Mohammad Hafeez (@MHafeez22) June 14, 2024

قابل ذکر ہے کہ پاکستانی ٹیم ٹی-20 عالمی کپ کے لیگ راؤنڈ میں اپنے دو شروعاتی میچ امریکہ اور ہندوستان سے ہار گئی تھی جس کے بعد سے اس کے سپر-8 پہنچنے پر تلوار لٹکی ہوئی تھی۔ کناڈا کے خلاف پاکستان نے جیت ضرور حاصل کر لی، لیکن اب پورا دار و مدار امریکہ-آئرلینڈ میچ پر تھا جس میں امریکہ کی شکست ہی پاکستان کو سپر-8 میں پہنچنے کا راستہ ہموار کر سکتی تھی۔ جب امریکہ-آئرلینڈ میچ بارش کے سبب رد ہوا تو امریکہ کو ایک پوائنٹ حاصل ہو گیا اور وہ 5 پوائنٹس کے ساتھ سپر-8 میں داخل ہو گیا۔ پاکستان اگر اپنا آخری میچ آئرلینڈ کے خلاف جیت بھی جاتا ہے تو 4 پوائنٹس ہی ہوں گے۔

The journey of Pakistan was started with army training.

— Radhika Chaudhary (@Radhika8057) June 14, 2024

جیسے ہی امریکہ-آئرلینڈ کا میچ 14 جون کی شب رد قرار دیا گیا، سوشل میڈیا پر میمس کی بارش شروع ہو گئی۔ پاکستان کے کئی سابق کرکٹرس نے بھی پاکستانی ٹیم کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور اس کے سپر-8 میں نہ پہنچنے کی وجہ بارش کو نہیں بلکہ ٹیم کی خراب کارکردگی کو ٹھہرایا۔ سچ تو یہ ہے کہ امریکہ سے پاکستان کو ملی شکست کسی کو ہضم نہیں ہو رہی، اور اسی میچ نے پاکستان کی امیدوں پر پانی پھیر دیا۔ پاکستان کے سپر-8 سے باہر ہونے پر شعیب اختر نے بھی سوشل میڈیا پر ’یک سطری‘ پوسٹ کر افسوس ظاہر کیا ہے۔ انھوں نے لکھا ہے ’’پاکستان کا عالمی کپ سفر ختم۔‘‘ آئیے نیچے دیکھتے ہیں کچھ دلچسپ میمس جو پاکستانی ٹیم سے متعلق سوشل میڈیا پر بہت پسند کیے جا رہے ہیں۔

Yeh Mast Hai Guru ..#PKMB #PakistanCricket pic.twitter.com/V731segE0S

— Barun Raj Singh (@barunrajsingh) June 14, 2024

Babar Azam becomes the first captain to face a group stage exit in Odi World Cup, T20 WC, World Test Championship and Asia Cup.
He’s also the only captain to face group stage exits in 4 different continents.
1 loser to rule them all.

pic.twitter.com/HkQkN1dnvz

— Abdullah (@abdullahhammad4) June 14, 2024

India beats USA

Babar Azam –#INDvsUSA pic.twitter.com/rntynUfIaR

— Desi Bhayo (@desi_bhayo88) June 12, 2024

Follow us on Google News