JharkhandRanchi

شراب پینے سے روکنے پر شوہر نے بیوی کو پیٹ پیٹ کر قتل کر دیا

135views

گڑھا کھود کر لاش کو دفنایا

رانچی: انسانیت کو شرما دینے والی خبر انگادہ تھانہ علاقہ کے جنٹوبیڈا سے سامنے آئی ہے۔ یہاں جب ایک خاتون نے اپنے شوہر کو شراب پینے سے روکا تو نشے کے عادی نے اسے ڈنڈے سے پیٹ کر موت کے گھاٹ اتار دیا۔ یہ واقعہ 20 اکتوبر کا بتایا جا رہا ہے۔ یہی نہیں، 25 اکتوبر کو اس نے انگڈا تھانے میں سویتا کی گمشدگی کا مقدمہ درج کرایا۔ یہ معاملہ قتل کے 12 دن بعد اس وقت سامنے آیا جب سویتا کی لاش مٹی سے باہر آئی۔ اس کے بعد پولیس نے جمعرات کی رات تقریباً ایک بجے کھیت سے لاش کو نکال کر پوسٹ مارٹم کے لیے رمز بھیج دیا۔ یہاں پولیس نے ملزم شنکر مہتو کو گرفتار کر لیا ہے۔ دوران تفتیش اس نے اپنے جرم کا اعتراف بھی کر لیا ہے۔ پولیس نے اس کے قبضے سے قتل میں استعمال ہونے والی لاٹھیاں اور کودالیں بھی برآمد کر لی ہیں۔

معلومات کے مطابق جنٹوبیڈا کے رہنے والے شنکر مہتو کی شادی دو سال قبل پتھوریا کے چندوے کی رہنے والی سویتا سے ہوئی تھی۔ وہ اکثر سویتا کو مارتا تھا۔ 20 اکتوبر کو شنکرو سویتا اپنے کھیت میں کام کر رہا تھا۔ اس دوران شنکر شراب پینے جانے لگا۔ جب سویتا نے اسے جانے سے روکا اور شراب پینے سے منع کیا۔ تو شنکر نے غصے میں آکر اسے لاٹھی سے پیٹ کر مار ڈالا۔ اس کے بعد شام کو لاش اٹھا کر کھیت کے پہلو میں گڑھا کھود کر دفن کر دیا گیا۔ 25 اکتوبر کو اس نے انگڈا پولیس اسٹیشن میں سویتا کی گمشدگی کا مقدمہ درج کرایا۔ یہی نہیں بلکہ وہ اپنے گھر والوں کے ساتھ سویتا کی تلاش بھی کر رہے تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.