Jharkhand

ریاستی ملازمین کو ہیمنت حکومت کا تحفہ، ڈی اے میں چار فیصد اضافہ

108views

جھارکھنڈ کابینہ کی میٹنگ جمعہ کو وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین کی صدارت میں ہوئی۔ جھارکھنڈ کی وزارت میں ہوئی میٹنگ میں کئی اہم تجاویز کو منظوری دی گئی۔ ریاستی ملازمین کا مہنگائی الاؤنس (ساتواں مرکزی پے اسکیل حاصل کرنا) 42 سے بڑھا کر 46 فیصد کردیا گیا ہے یعنی ڈی اے میں چار فیصد اضافہ ہوا ہے۔ اس کا اطلاق یکم جولائی 2023 سے ہوگا۔ دیوالی سے پہلے ریاستی حکومت کی طرف سے ریاستی ملازمین کو تحائف دیے گئے ہیں۔ چیف منسٹر اجول جھارکھنڈ اسکیم کے تحت 1485 کروڑ روپے سے زیادہ کی منظوری دی گئی ہے۔

کابینہ سے 23 تجاویز کی منظوری
جھارکھنڈ کابینہ کی میٹنگ میں 23 تجاویز کو منظوری دی گئی۔ اس میں، بنود بہاری مہاتو کوئلانچل یونیورسٹی (دھنباد) کے تحت ایک کالج، ایس ایس ایل این ٹی مہیلا مہاودیالیہ، دھنباد کے سائنس بلاک (LG+G+6) کی تعمیر کے لیے 37 کروڑ 47 لاکھ اڑسٹھ ہزار روپے کی منظوری دی گئی۔

جھارکھنڈ پولیس ریڈیو آپریٹر کی تقرری کے قواعد میں ترمیم کی منظوری
مکھیا منتری اجول جھارکھنڈ یوجنا کے تحت، ریاست کے تمام اضلاع کے دیہی علاقوں میں غیر بجلی سے پاک بستیوں/مکانوں اور باقی شہری علاقوں میں غیر بجلی سے پاک جگہوں پر بجلی فراہم کرنے کے لیے 1485.39 کروڑ روپے کی انتظامی منظوری دی گئی۔ جھارکھنڈ سٹیٹ پولیس ریڈیو میں جھارکھنڈ پولیس ریڈیو آپریٹر تقرری کے قوانین اور جونیئر انسپکٹر، وائرلیس سب انسپکٹر کیڈر تقرری کے قوانین میں ترمیم کرنے کی منظوری دی گئی۔ گولائی وئیر سکیم کی بحالی اور مین کینال کی لائننگ کے کام کے لیے 35 کروڑ 75 لاکھ 33 ہزار 400 روپے کی منظوری دی گئی۔ اس کے ساتھ گھگھری وئیر سکیم کی بحالی اور مین کینال کی لائننگ کے کام سمیت مختلف تعمیرات کی مرمت کے لیے 42 کروڑ 34 لاکھ 81 ہزار روپے کی منظوری دی گئی۔

جھارکھنڈ کابینہ نے بھی ان تجاویز کو منظوری دی
ریاست جھارکھنڈ میں پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ (پی پی پی) کے تحت صنعتی گھرانوں کی طرف سے بنائے گئے صنعتی تربیتی اداروں کے آپریشن سے متعلق شرائط میں ترمیم کرنے کی منظوری دی گئی ہے۔ ہندوستان کی نو ریاستوں سے ریاست جھارکھنڈ کے تارکین وطن مزدوروں کی فلاح و بہبود کے لیے مفاہمت کی یادداشت کے مسودے کو منظوری دی گئی۔ درج فہرست قبائل، درج فہرست ذات، اقلیتی اور پسماندہ طبقے کے بہبود کے محکمہ کے زیر انتظام رہائشی اسکولوں میں تدریسی کام کے فوری انتظامات کے تحت سروس پروکیورمنٹ کی بنیاد پر جز وقتی اساتذہ کی خدمات حاصل کرنے کی مدت میں توسیع کی منظوری دی گئی۔ محکمہ اسکولی تعلیم اور خواندگی (ڈائریکٹوریٹ آف سیکنڈری ایجوکیشن)، جھارکھنڈ کے تحت علاقائی دفتر میں ڈویژنل کیڈر کے نچلے درجے کے کلرکوں اور آرڈرلیوں کے عہدوں کو درست کرنے کی منظوری دی گئی۔ 7ویں PRC کی روشنی میں جھارکھنڈ جاگوار (STF) میں کام کرنے والے تمام پولیس افسران/ اہلکاروں کو دی جانے والی خصوصی سہولیات/ الاؤنس کا جائزہ لینے کی منظوری دی گئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.