JharkhandLatehar

بوڑھا پہاڑ کے جنگلات سے نو سلنڈر بم برآمد

latehar-9-cylinder-bombs-hidden-by-naxalites-found-during-search-operation-of-security-forces
158views

لاتیہار: پولیس کو سرچ آپریشن کے دوران بڑی کامیابی ملی ہے۔ سی آر پی ایف، جھارکھنڈ جیگوار اور ضلع پولیس نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے نکسلیوں کے چھپائے ہوئے نو سلنڈر بم برآمد کئے۔ یہ سلنڈر بم پولیس کو نقصان پہنچانے کے مقصد سے بدھ پہاڑ کے لاٹو جنگل میں چھپائے گئے تھے۔ برآمد ہونے والے سلنڈر بموں میں ڈھائی کلو کے سات بم، ایک ٹفن بم اور ایک چیک بال بم شامل ہیں۔ پولیس کے بم ڈسپوزل سکواڈ نے موقع پر بموں کو ناکارہ بنا دیا۔

پولیس نے خفیہ اطلاع کی بنیاد پر کارروائی کی۔

جانکاری کے مطابق سپرنٹنڈنٹ آف پولیس آنجہانی انجان کو خفیہ اطلاع ملی تھی. کہ ماؤنوازوں نے لاتیہار کے جنگل میں بڑی تعداد میں سلنڈر بم چھپا رکھے ہیں۔ اطلاع پر فوری کارروائی کرتے ہوئے پولیس ٹیم تشکیل دی گئی۔ اس کے بعد جھارکھنڈ جیگوار، سی آر پی ایف اور ضلع پولیس کی مشترکہ ٹیم نے لاٹو کے جنگل میں تلاشی مہم چلائی۔ اس دوران پولیس نے ماؤنوازوں کے ذریعہ چھپائے گئے سلنڈر اور دیگر بم برآمد کئے۔

پولیس سپرنٹنڈنٹ نے بتایا کہ بدھا پہاڑ کو ماؤنوازوں سے خالی کرا لیا گیا ہے۔ لیکن ماؤنوازوں کے چھپائے گئے ہتھیار اور بارودی سرنگیں اب بھی موجود ہیں۔ پولیس مسلسل تلاشی مہم چلا رہی ہے۔

Nine cylinder-bombs recovered from the forests of Budha Pahad

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.