Jharkhand

اب سرکاری اسکولوں کی کلاسیں بھی ہوں گی سمارٹ، بچے جے گروجی ایپ کے ذریعے آن لائن پڑھائیں گے

Now classes in government schools will also be smart, children will study online through J-Guruji app
196views

وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین 16 اکتوبر کو جے گروجی ایپ لانچ کریں گے۔

رانچی: جھارکھنڈ کا محکمہ تعلیم پرانے نظام تعلیم سے نکل کر اب ڈیجیٹل دور کے ساتھ تیزی سے آگے بڑھ رہا ہے۔ اب ڈیجیٹل دور میں سرکاری سکولوں کی کلاسز بھی سمارٹ ہوں گی۔ حاضری اور اسائنمنٹ جیسی چیزوں کو آن لائن کرنے کے بعد اب محکمہ تعلیم بچوں کی تعلیم کے لیے بھی آن لائن انتظامات کرنے جا رہا ہے۔ اس کے لیے جے گروجی ایپ تیار کی گئی ہے۔ اس ایپ کو پلے سٹور پر مفت ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد بچوں کی کلاسز موبائل پر بھی دستیاب ہوں گی اور سرکاری سکولوں کے بچے ڈیجیٹل طریقے سے پڑھ سکیں گے۔

وزیراعلیٰ 16 اکتوبر کو ایپ لانچ کریں گے۔

حکومت نے نجی اسکولوں کی طرح سرکاری اسکولوں میں معیاری تعلیم فراہم کرنے کے لیے جولائی کے مہینے میں اسکول آف ایکسی لینس کا آغاز کیا تھا۔ اب جے گروجی ایپ کی مدد سے بچوں کو آن لائن تعلیم سے جوڑنے کے لیے ایک پہل شروع کی گئی ہے۔ وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین 16 اکتوبر کو اس ایپ کو لانچ کریں گے۔

بچے آڈیو-ویڈیو میڈیم کے ذریعے تعلیم حاصل کریں گے۔

جے گروجی ایپ کے ذریعے بچے نہ صرف اسکول میں ڈیجیٹل میڈیم سے پڑھ سکیں گے، اسکول کے بعد وہ گھر پر موبائل کے ذریعے آڈیو-ویڈیو کے ذریعے بھی تعلیم حاصل کر سکیں گے۔ آن لائن کلاسز کا رجحان کورونا کے دور میں شروع ہوا۔ تمام پرائیویٹ سکولوں نے اسے اپنایا۔ اب طویل تعطیلات میں بھی بچوں کو سکول سے آن لائن کلاسز دی جاتی ہیں لیکن سرکاری سکولوں میں وسائل کی کمی کے باعث آن لائن تعلیم کے انتظامات نہیں ہو سکے۔ اب اسمارٹ فون ہر گھر میں دستیاب ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے محکمہ تعلیم نے سرکاری اسکولوں کے طلباء کو ایپ کے ذریعے آن لائن پڑھانے کا منصوبہ بنایا ہے۔

جے گروجی ایپ کیا ہے؟

جے گروجی ایپ میں بہت ساری خصوصیات ہیں۔ ایپ میں بچوں کی تعلیم کو جانچنے کا نظام بھی موجود ہے۔ غلط جواب کی وضاحت اور صحیح جواب دینے کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔ نئی ٹیکنالوجی سے شروع ہونے والی تعلیم کے لیے سرکاری سکولوں میں تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں۔ ایپ میں ایسے انتظامات کیے گئے ہیں، تاکہ بچوں کو خود مطالعہ میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

  • خاص باتیں
  • سرکاری سکولوں کے بچے بھی آن لائن تعلیم حاصل کریں گے۔
  • – اسکول کے بعد، آپ آڈیو
  • -ویڈیو کے ذریعے گھر پر تعلیم حاصل کر سکیں گے۔
  • – ایپ کو سمارٹ فونز کے پلے اسٹور سے بالکل مفت ڈاؤن لوڈ کیا جائے گا۔ مطالعہ کے ساتھ ساتھ بچوں کے جوابات کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔
  • ایپ کو استعمال کرنے کے لیے، آپ کو اس میں رجسٹر ہونا پڑے گا۔
  • – ایپ میں ہر اسکول کے لیے مختلف کوڈز ہوں گے۔
  • – اسکول، استاد اور انتظامیہ کے لیے الگ الگ لاگ ان اور پاس ورڈ ہوگا۔
Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.