International

15 جنوری 2024 سے غیر ملکی سیاح کو آیا صوفیا میں داخلے پر اجرت ادا کرنی ہو گی

91views

وزیرِثقافت و سیاحت مہمت نوری ایرسوئے نے اعلان کیا کہ استنبول میں واقع آیا  صوفیہ مسجد کو 15 جنوری سے غیر ملکی سیاحوں کے لیے  اجرت کے ساتھ ہو گا۔

استنبول کے اتاترک کلچرل سینٹر میں منعقدہ پریس کانفرنس میں ایرسوئے نے  اقوام متحدہ کی تعلیمی، سائنسی اور ثقافتی تنظیم (یونیسکو) کی مستقل ورثے کی فہرست میں شامل آیا صوفیہ مسجد کی بحالی کی درخواست کا ذکر کیا۔

وزیر ایرسوئے نے اس بات پر زور دیا کہ یونیسکو کی سفارش پر، وہ 15 جنوری 2024 سے آیا صوفیہ میں وزیٹر مینجمنٹ پلان پر عمل درآمد کریں گے، “اس انتظامی منصوبے میں، وزٹ کے معیار اور سیکورٹی کو بڑھایا جائے گا۔ رش کو مختلف راستوں پر تقسیم کرکے منظم کیا جائیگا۔ ایک بار پھر، ہماری آنکھوں کا تارا  یہ مسجد انسانیت کے مشترکہ ورثے کی حفاظت کرے گا۔ “اس کے تعارف کو  انتہائی مثالی ماحولیاتی نظام میں شامل کیا جائے گا۔”

انہوں نے کہا کہ ترک شہریوں کے داخلی راستے میں کوئی تبدیلی نہیں کی جائے گی جو عبادت کے لیے مسجد میں آتے ہیں اور وہ اپنی عبادت موجودہ عبادت گاہ میں ادا کر سکیں گے۔

“15 جنوری سے، ہم سیاحتی اور ثقافتی مقاصد کے لیے غیر ملکی شہریوں کے آنے جانے کے لیے داخلی دروازے کو تبدیل کر رہے ہیں۔ دوسرے  لفظوں میں، ہم عبادت کے مقاصد کے لیے آیا صوفیہ آنے والوں اور سیاحت کے لیے آنے والوں  کی گزرگاہوں کو بدل کر  ایک دوسرے کے مقاصد میں خلل نہ پڑنے کا بندوبست کر رہے ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.