International

امریکہ میں طیارہ حادثہ، دو افراد کی موت

91views

امریکی ریاست الاسکا میں کینائی جزیرہ نما کی کریسنٹ جھیل میں ایک چھوٹا طیارہ گرنے سے دو افراد کی موت ہو گئی۔یہ حادثہ منگل کی دوپہر کو پیش آیا۔ ریاستی فوجیوں نے بدھ کو یہ اطلاع دی۔

موصولہ اطلاع کے مطابق دو پیدل چلنے والوں نے یہ حادثہ دیکھا اور منگل کی دوپہر فوجیوں کو اس کی اطلاع دی۔ بچاؤ ٹیمیں ایک ہیلی کاپٹر اور ایک فلوٹ طیارے کے ساتھ علاقے میں پہنچیں اور جھیل میں ملبہ پایا، لیکن پانی یا ساحل پر کسی بھی زندہ بچ جانے کے آثار نظر نہیں آئے۔

فوجیوں نے بتایا کہ ان کی لاشوں کی بازیابی کی کوششیں بدھ کو بھی جاری رہیں۔ علاقے میں دو لوگوں کے ساتھ ایک پائپر پی اے-18 سپر کیوب طیارے تاخٰر سے آنے کی اطلات ملی تھی۔ آرمی آفیسر آسٹن میک ڈینیئل نے بتایا کہ طیارہ موز پاس سے روانہ ہوا تھا اور توقع ہے کہ وہ اسی علاقے میں واپس آئے گا۔ نیشنل ٹرانسپورٹیشن سیفٹی بورڈ حادثے کی تحقیقات کر رہی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.