International

روسی صدر پوتن نے کم جونگ اُن کو لیموزین کار تحفے میں دی

104views

روسی صدر ولادیمیر پوتن نے بدھ کے روز شمالی کوریا کا دورہ کیا جو گزشتہ 24 سالوں میں ان کا پہلا دورہ تھا۔ اس دوران پوتن نے کم جونگ اُن کو ایک پرتعیش اورس لیموزین تحفے میں دی، جو فوجی تعاون بڑھانے کے خدشات کے درمیان روس اور شمالی کوریا کے درمیان مضبوط ہوتی ہوئی شراکت کی عکاسی کرتی ہے۔ 71 سالہ روسی صدر نے کم جونگ کو اورس لگژری کار تحفے میں دیہے۔ یہ دوسرا موقع ہے کہ شمالی کوریا کے رہنما نے پوتن سے گاڑی کا یہ ماڈل وصول کیا ہے۔

انگریزی اخبارکی رپورٹ کے مطابق لیموزین کار کے ساتھ صدر پوتن نے شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ ان کو چائے کا سیٹ بھی تحفے میں دیا ہے۔ ملاقات کے دوران پوتن شمالی کوریا کے رہنما کو روسی ساختہ اورس کار میں سوار کرنے کے لیے لے گئے، جس سے ان کی دن بھر کی بات چیت ختم ہوئی۔ واضح رہے کہ گزشتہ ستمبر میں کم جونگ کے دورہ روس کے دوران پوتن نے انہیں اورس موٹرز کی ایگزیکٹو کار کا ماڈل دکھایا تھا۔ٹاس نیوز کے مطابق پوتن نے اس سے قبل فروری میں کم جونگ ان کو اورس تحفے میں دی تھی۔ تاہم اس وقت اس گاڑی کا ماڈل ظاہر نہیں کیا گیا تھا۔

کریملن کے ترجمان دمتری پیسکوف نے کہا، “جب جمہوری عوامی جمہوریہ کوریا کے رہنما ووسٹوچنی کاسموڈروم خلائی اڈے پر تھے، تو انھوں نے یہ کار دیکھی۔ اس دوران صدر پوتن نے اسے ذاتی طور پر کم جونگ کو دکھایا۔ جس کے بعد انھوں نے یہ کار دیکھی۔” اسے بہت پسند کیا گیا، اس لیے فیصلہ کیا گیا کہ اسے کم جونگ کو بطور تحفہ دیا جائے گا۔

روس کا پہلا لگژری کار برانڈ اورس 2013 میں وزارت صنعت و تجارت کے ساتھ ایک معاہدے کے تحت شروع کیا گیا تھا۔ اس منصوبے کا مقصد سرکاری اہلکاروں اور عام لوگوں دونوں کے لیے گاڑیاں تیار کرنا تھا۔ مجموعی طور پر، تحائف کے تبادلے اور دوستانہ بات چیت سے روس اور شمالی کوریا کے درمیان گہرے تعلقات کو تقویت ملتی ہے۔ اس تعلق نے مغربی ممالک کی طرف سے بین الاقوامی توجہ مبذول کرائی ہے، خاص طور پر یوکرین میں ماسکو کے جاری تنازعہ اور عالمی سلامتی کے لیے اس کی اہمیت کے پیش نظر۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.