JharkhandRanchi

طلباء نے رانچی یونیورسٹی کی انتظامی عمارت کو تالا لگا دیا، گیٹ کے باہر ہڑتال پر بیٹھ گئے

Ranchi University issued notification for PhD
Ranchi University - File Photo
100views

رانچی: طلباء نے آج رانچی یونیورسٹی کی انتظامی عمارت کو تالا لگا دیا اور گیٹ کے باہر ہڑتال پر بیٹھ گئے۔ اکھل بھارتیہ ودیارتھی پریشد (اے بی وی پی) کے لیڈر روہت شیکھر کی قیادت میں تقریباً 50 طلباء عام پرچہ امتحان دینے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ دراصل، تیسرے سمسٹر کا امتحان 8 جولائی کو ہوا تھا اور پہلے سمسٹر کا امتحان 22 جولائی کو ہوا تھا۔ لیکن ابھی تک اس کا نتیجہ جاری نہیں ہوا ہے۔ جبکہ سیشن 2017-20 اور 2018-21 کے طلباء کے سمسٹر 4 کے جنرک پیپر کا امتحان ابھی تک نہیں لیا گیا۔ ایسے میں طلباء انتظامی عمارت کے گیٹ کے باہر احتجاج کر رہے ہیں اور عام پرچہ امتحان لینے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

ہڑتال پر بیٹھے طلبہ کا کہنا تھا کہ سمسٹر ٹو اور فور کے امتحانات پہلے اور تیسرے سمسٹر کے امتحانات کے 15 دن بعد ہونے تھے۔ چار ماہ گزرنے کے باوجود امتحان نہیں ہوسکا ہے۔ انہوں نے کہا کہ 2017-2020 سیشن کے لیے طلباء کی رجسٹریشن کی میعاد دسمبر میں ختم ہو جائے گی۔ کچھ طلباء نے مقابلہ جاتی امتحان میں شرکت کی ہے لیکن امتحان نہ ہونے کی وجہ سے ان کی دستاویزات کی تصدیق نہیں ہو رہی ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ رانچی یونیورسٹی کے آریہ بھٹہ آڈیٹوریم میں منعقدہ سیمینار میں وائس چانسلر پروفیسر اجیت کمار سنگھ، رجسٹرار اور دیگر افسران موجود ہیں۔ یونیورسٹی کیمپس میں کوئی افسر موجود نہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.