East SinghbhumJharkhand

آدتیہ پور: گورنر نے این آئی ٹی کے 13ویں کانووکیشن میں شرکت نہیں کی

84views

سی پی رادھا کرشنن نے آن لائن طلباء کو مبارکباد دی اور ان سے کہا کہ وہ ملک کے مفاد میں اپنا حصہ ڈالیں

جمشید پور: ناگزیر وجوہات کی بنا پر، گورنر سی پی رادھا کرشنن ہفتہ کو آدتیہ پور میں واقع این آئی ٹی کے 13ویں کانووکیشن کی تقریب میں شرکت نہیں کر سکے۔ انہوں نے کانووکیشن سے آن لائن خطاب کیا اور تمام طلباء کو نیک خواہشات کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ طلباء کو ہمیشہ تخلیقی ہونا چاہیے اور ملک کے مفاد میں اپنی صلاحیتوں کا بھر پور حصہ ڈالنا چاہیے۔ کانووکیشن تقریب میں سینٹرل یونیورسٹی جھارکھنڈ کے وائس چانسلر کشتی بھوشن داس اور بھوشن پاور اینڈ اسٹیل کے چیئرمین انیل کمار سنگھ مہمان خصوصی کے طور پر موجود تھے۔ تقریب کی صدارت این آئی ٹی کے سابق طالب علم آئی ایس ٹی کرشنا پرساد نے کی۔ انسٹی ٹیوٹ کے ڈائریکٹر پروفیسر نے مہمانوں کا استقبال کیا۔ گوتم سترادھر نے کیا۔

سنٹرل یونیورسٹی آف جھارکھنڈ کے وائس چانسلر کشتی بھوشن داس نے تمام طلباء کے روشن مستقبل کی خواہش کی اور انہیں اختراعی بننے کا مشورہ دیا۔ انہوں نے کہا کہ آج نوجوانوں کا دور ہے۔ آپ اسٹارٹ اپ کے تحت ملازمت فراہم کرنے والے بن سکتے ہیں۔ بھوشن پاور اینڈ اسٹیل کے چیئرمین انیل کمار سنگھ نے طلبا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے ان سے ملک کی ترقی میں اہم کردار ادا کرنے کی اپیل کی۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ آج 13ویں کانووکیشن کی تقریب میں کل 1040 طلباء کو سرٹیفکیٹ دیے گئے۔

ان میں بی ٹیک کی دو طالبات سائیری چٹرجی اور پوسٹ گریجویٹ ایم ایس سی کے مینک بھٹاچاریہ کو گولڈ میڈل سے نوازا گیا۔ کل 20 طلباء، تمام برانچوں سے ایک ایک کو چاندی کے تمغوں سے نوازا گیا۔ مہمانوں نے کانووکیشن کی تقریب میں 42 پی ایچ ڈی، 158 ایم ٹیک، 93 ایم سی اے، 84 ایم ایس سی اور 663 بی ٹیک طلباء کو اسناد دیں۔ یہ پروگرام ادارہ کے جم خانہ ہال میں منعقد ہوا۔ طلباء کو برانچ کے مطابق ایک ایک کرکے بلایا گیا اور ان کی ڈگریاں حوالے کی گئیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.