International

جاپان میں دو فوجی ہیلی کاپٹر حادثےمیں ایک ہلاک، سات لاپتہ

94views

جاپان میں دو فوجی ہیلی کاپٹر حادثے ہونے سے ایک شخص کی موت ہو گئی اور سات دیگر لاپتہ بتائے جا رہے ہیں۔ جاپانی خبر رساں ایجنسی کیوڈو نے اتوار کو جاپانی وزیر دفاع مینورو کیہارا کے حوالے سے یہ اطلاع دی ہے۔

وزیر دفاع کیہارا نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ حادثے کی ممکنہ وجہ بحر الکاہل میں ٹوری شیما جزیرے کے مشرقی علاقے میں آبدوز مخالف مشقوں کے دوران دو ایس ایچ- 60کے ہیلی کاپٹروں کی ٹکر تھی، جن میں دونوں میں عملے کے چار چار ارکان سوار تھے۔

انہوں نے کہا کہ فوج نے حادثے کے بعد سرچ آپریشن کے دوران ہیلی کاپٹر کا ملبہ تلاش کر لیا ہے تاہم ابھی تک حادثے کی اصل وجہ معلوم نہیں ہو سکی ہے۔

اس سے قبل جاپانی وزارت دفاع نے کہا تھا کہ ایس ایچ- 60کے ہیلی کاپٹر نے توری شیما جزیرے کے علاقے میں رابطہ کرنا بند کر دیا تھا، ایک منٹ بعد ہیلی کاپٹر نے بحران کا اشارہ بھیجا تھا۔ وزارت نے کہا کہ تقریباً آدھے گھنٹے بعد اسی علاقے سے ایک اور ہیلی کاپٹر نے بھی اسی طرح رابطہ بند کردیا تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.