International

غزہ کی چنگاری شعلہ بننے لگی، فرانس سے اٹلی اور جرمنی تک سکیورٹی تناؤ

142views

غزہ میں اسرائیل اور فلسطینی دھڑوں کے درمیان لڑائی کے امکان کے بارے میں بین الاقوامی انتباہات کے درمیان متعدد مغربی ملکوں میں سکیورٹی کی صورتحال متاثر ہو سکتی ہے۔ فرانس میں سیکورٹی الرٹ کردیا گیا اور کئی ایئرپورٹس کو خالی کرا لیا گیا۔

پولیس ذرائع نے اے ایف پی کو بتایا کہ فرانسیسی سکیورٹی حکام نے ای میل کے ذریعے حملوں کی دھمکیاں موصول ہونے کے بعد ملک بھر کے چھ ہوائی اڈوں کو خالی کرا لیا۔

پیرس کے قریب للی، لیون، نانٹیس، نائس، ٹولوز اور بیواس کے ہوائی اڈوں سے انخلا حکام کو کسی بھی شک کو دور کرنے کا موقع فراہم کرے گا۔

دوسری طرف برلن میں بدھ کو ایک یہودی عبادت گاہ پر دو مولوٹوف کاک ٹیل پھینکے گئے۔ جس کا کوئی نقصان نہیں ہوا۔

پولیس کے مطابق دو نامعلوم افراد پیدل پہنچے اور تجارتی اور رہائشی گلی سے مائع سے بھری دو جلتی ہوئی بوتلیں یہودی عبادت گاہ کی طرف پھینک دیں۔

اٹلی میں بھی اسی طرح کے ایک واقعے کا مشاہدہ کیا گیا جہاں میٹروپولیٹن پولیس کی رپورٹ کے مطابق وسطی روم میں واقع تاریخی یہودی بستی کے پڑوس میں واقع ایک یہودی سکول کو صبح کے وقت بم کی دھمکی ملنے کے بعد خالی کر دیا گیا تھا۔ اس کے بعد عمارتوں کی تلاش کے لیے خصوصی ٹیمیں اور کتوں کو جائے وقوعہ پر بھیجا گیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.