Jharkhand

ای ڈی کی کارروائی کے خلاف ہیمنت سورین کی درخواست پر سماعت مکمل، جھارکھنڈ ہائی کورٹ نے فیصلہ محفوظ رکھا

72views

رانچی: سابق وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین کی ای ڈی کی کارروائی اور ان کی گرفتاری کو چیلنج کرنے والی درخواست پر بدھ کو جھارکھنڈ ہائی کورٹ میں سماعت مکمل ہو گئی۔ قائم مقام چیف جسٹس ایس جسٹس چندر شیکھر اور جسٹس نونیت کمار کی بنچ نے سماعت کے بعد فیصلہ محفوظ رکھا ہے۔

مدھیہ پردیش میں بارش سے فصلوں کو بھاری نقصان، کانگریس کا معاوضے کا مطالبہ

سماعت کے دوران ای ڈی کا موقف پیش کرتے ہوئے اسسٹنٹ سالیسٹر جنرل ایس وی راجو نے کہا کہ ہیمنت سورین کی اس درخواست کو مسترد کر دینا چاہیے، کیونکہ ایجنسی کے پاس ان کے خلاف کافی ثبوت ہیں۔ انہوں نے ریونیو ڈپٹی انسپکٹر بھانو پرتاپ کی مدد سے رانچی کے بڑگائیں علاقے میں ساڑھے آٹھ ایکڑ زمین پر قبضہ کر لیا تھا۔ اس پر ایک شادی ہال بنانے کی تیاریاں ہو رہی تھیں، جس کا نقشہ بھی ان کے قریبی دوست ونود سنگھ نے ہیمنت سورین کو واٹس ایپ پر شیئر کیا تھا۔

لوک سبھا انتخابات سے قبل بی ایس پی کو ایک اور جھٹکا! گڈو جمالی سماجوادی پارٹی میں شامل

ای ڈی نے عدالت کو یہ بھی بتایا کہ کارروائی شروع کرنے کے بعد ہیمنت سورین نے اپنی طاقت کا استعمال کرتے ہوئے زمین پر قبضے سے متعلق ثبوتوں کو ختم کرنے کی کوشش کی۔ انہیں ای ڈی نے 10 بار طلب کیا لیکن وہ صرف دو بار پیش ہوئے۔ کہا گیا کہ ہیمنت سورین کے خلاف منصوبہ بند جرم کا مقدمہ قائم ہوتا ہے۔

حکومت نے جماعت اسلامی جموں کشمیر پر پابندی میں 5 سال کی توسیع کی

قبل ازیں منگل کو ہوئی سماعت کے دوران سپریم کورٹ کے سینئر وکیل کپل سبل نے ہیمنت سورین کی جانب سے اپنا موقف پیش کیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ یہ سلسلہ وار جرائم کا کیس نہیں ہے۔ ہیمنت سورین کے خلاف منی لانڈرنگ کا کوئی کیس نہیں ہے۔ ساڑھے آٹھ ایکڑ کی متنازعہ زمین سے متعلق کسی بھی دستاویز میں ان کا نام نہیں ہے جس کے لیے ہیمنت سورین کے خلاف کارروائی کی گئی ہے۔ کچھ لوگوں نے کہا کہ یہ زمین ہیمنت سورین کی ہے اور اس پر یقین کرتے ہوئے ای ڈی تحقیقات کر رہی ہے۔ اس معاملے میں سورین کے خلاف کوئی ثبوت نہیں ہے۔

لالو خاندان کو راحت! زمین کے بدلے نوکری معاملہ میں رابڑی دیوی اور میسا بھارتی کی درخواست ضمانت منظور

یاد رہے کہ زمین گھوٹالے میں تقریباً آٹھ گھنٹے کی پوچھ گچھ کے بعد 31 جنوری کو ای ڈی نے سورین کو گرفتار کیا تھا۔ ای ڈی کی کارروائی کو چیلنج کرتے ہوئے سورین نے 31 جنوری کو سپریم کورٹ میں بھی درخواست دائر کی تھی لیکن جسٹس سنجیو کھنہ اور جسٹس بیلا ایم ترویدی کی بنچ نے ہیمنت سورین کو پہلے جھارکھنڈ ہائی کورٹ جانے کو کہا تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.