JharkhandRanchi

رانچی: فوج کے جوان کی لاش درخت سے لٹکی ہوئی ملی، پولیس قتل یا خودکشی کی تحقیقات کر رہی ہے

52views

رانچی: ضلع کے ارگورہ تھانہ علاقے میں واقع کدرو پل کے پاس ایک نوجوان کی لاش درخت سے لٹکی ہوئی ملی ہے۔ لاش کی شناخت فوجی جوان منوج سنگھ کے طور پر کی گئی ہے۔ منوج سنگھ اصل میں اتراکھنڈ کا رہنے والا تھا۔ لیکن ان کی پوسٹنگ سوناری، جمشید پور میں تھی۔ لیکن وہ دو دن پہلے بوٹی موڈ میں واقع دیپاتولی آرمی کیمپ آیا تھا۔ واقعہ کی اطلاع ملنے پر پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاش کو قبضے میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا۔ منوج سنگھ کا قتل ہوا ہے یا اس نے خودکشی کر لی ہے۔ پولیس اس کی تحقیقات کر رہی ہے۔


بتایا جاتا ہے کہ منوج سنگھ نے ریلوے ٹکٹ بک کرایا تھا۔ ان کی ٹرین جمعرات کی رات 12 بجے رانچی ریلوے اسٹیشن سے تھی۔ لیکن وہ شام چھ بجے دیپتولی کیمپ سے نکل گیا۔ جس کے بعد اس کے بارے میں کچھ پتہ نہیں چل سکا۔ جمعہ کی دوپہر اس کی لاش برآمد ہوئی۔ اس سلسلے میں سٹی ایس پی راجکمار مہتا نے بتایا کہ فوجی جوان کی لاش برآمد کر لی گئی ہے۔ لاش کو پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا گیا ہے۔ پوسٹ مارٹم رپورٹ کے بعد ہی پتہ چلے گا کہ اسے قتل کیا گیا یا اس نے خودکشی کی۔ اس سلسلے میں مزید کارروائی جاری ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.