JharkhandRanchi

شدید بارش کے باعث دارالحکومت زیر آب آ گیا

78views

RIMS کے مریضوں کی مشکلات بڑھ گئیں

رانچی: خلیج بنگال میں کم دباؤ بننے کی وجہ سے جھارکھنڈ کے تمام اضلاع میں شدید بارش ہو رہی ہے۔ اس بارش کی وجہ سے دارالحکومت کی تقریباً تمام سڑکیں زیر آب آگئی ہیں۔ کشور گنج-ہرمو روڈ، کرمٹولی چوک، باریاتو-بونٹی روڈ، ہری ہر سنگھ روڈ پر پانی بھر جانے کی وجہ سے پیدل چلنے والوں اور ڈرائیوروں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ موسلا دھار بارش کے بعد شہر میں غائب ہونے والی ہرمو ندی میں طغیانی ہے۔ بہت عرصے بعد لوگوں نے اس دریا میں پانی کی رفتار دیکھی ہے۔ دریا کے آس پاس رہنے والے لوگوں کا کہنا تھا کہ اگرچہ اس بارش نے مسائل پیدا کیے ہیں لیکن ہرمو ندی میں اتنا پانی دیکھ کر پرانے دن کی یاد تازہ ہو جاتی ہے۔ سیوا سدن روڈ بھی پانی میں ڈوب گئی ہے۔ صورتحال یہ ہے کہ باڑہ تالاب اور سیوا سدن روڈ میں پانی ایک سطح پر پہنچ گیا ہے۔

RIMS کے مریضوں کے لیے آفت کی بارش

شدید بارش کے درمیان، RIMS میں داخل مریضوں کو سب سے زیادہ پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ ہسپتال کے نیورو سرجری ڈیپارٹمنٹ کے کوریڈور میں داخل مریض کے لواحقین چھتری پکڑ کر اپنے مریض کو بارش سے بچانے کی کوشش کرتے نظر آئے۔ فرش پانی سے بھرا ہوا ہے جس کی وجہ سے مریض اپنے بستروں کو ادھر ادھر کر کے بارش سے بچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ گھر والے مریض کو چٹائی، پلاسٹک اور چادر سے ڈھانپ کر بارش سے بچانے کی پوری کوشش کرتے نظر آئے۔ ساتھ ہی RIMS کے فزیوتھراپی ڈیپارٹمنٹ میں بارش کا پانی جمع ہو گیا۔

پیسے ہوتے تو دوسرے ہسپتال لے جاتا۔

ہزاری باغ سے آنے والے شیکھر اپنی 70 سالہ ماں سنائینا کو چھتری سے بارش سے بچا رہے تھے۔ پوچھنے پر کہتے ہیں کہ والدہ کو برین اسٹروک ہوا ہے۔ علاج کے لیے RIMS پہنچ گئے۔ انہیں یہاں کے نیورو سرجری کے شعبہ میں داخل کرایا گیا، لیکن انتظامات دیکھیں۔ اس بارش میں وہ راہداری میں چھتری کا استعمال کرکے اپنی ماں کو بچا رہا ہے۔ شیکھر بولتے ہوئے رو پڑا۔ ان کا کہنا تھا کہ غریب ہونا سب سے بڑا جرم ہے۔

جب اس شدید بارش میں اپنے گھر والوں کے ساتھ ہسپتال پہنچنے والے مریض کو پریشانی کا سامنا ہے تو پھر بے آواز اور لاوارث لوگوں کی کون سنے گا۔ دراصل، RIMS کے آرتھو ڈیپارٹمنٹ میں تقریباً نصف درجن لاوارث مریض ہیں۔ جس کے پیچھے کوئی نہیں۔ وہ اس بارش میں فرش پر پڑا ہے۔ کسی کو ترس آیا، کھانا ملا، علاج نہیں کیا جاتا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.