JharkhandRanchi

رانچی میں سہرائے جاترا: 12 پھڑا کے لوگوں نے روایتی ملبوسات میں شرکت کی

59views

رانچی: کانکے روڈ پر واقع مسیر گونڈا میں ہفتہ کو ایک روزہ سہرائی جاترا کا اہتمام کیا گیا۔ جاترا میں 12 پاڑا کے لوگوں نے شرکت کی۔ کھودھا کا ٹولہ روایتی ملبوسات میں، موسیقی کے آلات کے ساتھ ناچتا اور گاتا ہوا جاترا میں داخل ہوا۔ کھودھا کے تمام گروہوں نے جاترا کھنٹا میں تین بار طواف کیا۔ مہمانان خصوصی پہان جگلال پاہن، ڈاکٹر رویندر ناتھ بھگت، دھومکوڈیا کے مرکزی صدر سنیل ٹوپو، سابق وزیر اشوک بھگت، جھارکھنڈ اسٹیٹ ایجی ٹیشن کمیشن کے سابق رکن سنیل فکیرا کچپ، قبائلی جدوجہد کمیٹی کے صدر شیوا کچپ، لکشمی نارائن منڈا نے شرکت کی۔ اس موقع پر پہن برسا پہاڑ نے کہا کہ دیو کھنٹا میں 12 مرغوں کی قربانی دے کر جاترا پروگرام کا آغاز کیا گیا۔ اس موقع پر لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے سماجی کارکن کرشنا اوراون نے کہا کہ جاترا آباؤ اجداد کا تحفہ ہے۔ اسے بچانے کے لیے نوجوان نسل کو آگے آنا ہو گا۔ ہمارے آباؤ اجداد کی دی ہوئی جاترا، مذہب، ثقافت، تہذیب اور وراثت کو بچانے کی ضرورت ہے۔

گاؤں کے مہتو راجہ سندیپ اوراون نے لکڑی کے گھوڑے پر سوار ہو کر چلفا دال اور کالاشہ دال کے ساتھ روایتی ملبوسات اور روایتی موسیقی کے آلات، ڈھول اور ڈھول بجا کر مسیر گونڈا، کھوڈا سے چلگو لکڑہ کی قیادت میں نشان کے ساتھ لکڑی کے گھوڑے پر سوار ہو کر جاترا میں داخل ہوئے۔ جے پور سے کھوڈا ٹیم پنکل گاڈی کی قیادت میں نشان رامپا چمپا کے ساتھ، کٹھر گونڈا سے کھوڈا ٹیم علامت کدسا کے ساتھ روی اوراون کی قیادت میں، کھوڈا ٹیم کونگے-جے پور کی قیادت میں نریش پاہن، بھٹہ سے سونو پاہن۔ کھوڈا ٹیم۔ نشانی پرکشا پرچم کے ساتھ قیادت میں، ونود پہان کی قیادت میں چندوے سے کھوڈا ٹیم، جاترو پاہن کی قیادت میں ہتھیا گونڈہ سے کھوڈا ٹیم، مالو پاہن کی قیادت میں پترا گونڈا سے کھوڈا ٹیم اپنی اپنی کھودھا جاترا میں داخل ہوئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.