Sports

ہندوستانی خواتین کی بیڈمنٹن ٹیم کی شاندار فتح: ایشیا ٹیم چیمپئن شپ میں تاریخ رقم

93views

ہندوستانی خواتین کی بیڈمنٹن ٹیم نے جمعہ کو بیڈمنٹن ایشیا ٹیم چیمپئن شپ (بی اے ٹی سی) کے کوارٹر فائنل میں ہانگ کانگ کو 3-0 سے شکست دے کر اپنا پہلا تمغہ جیتا۔ ہندوستانی ٹیم نے ٹاپ سیڈ چین کو شکست دے کر گروپ مرحلے میں سرفہرست مقام حاصل کیا اور اس کامیابی میں پی وی سندھو، اسمیتا چلیہا، اشونی پونپا اور تنیشا کرسٹو نے اہم کردار ادا کیا۔

ہندوستانی ٹیم کا اگلا مقابلہ جاپان اور چین کے درمیان ہونے والے ایک اور کوارٹر فائنل کے فاتح سے ہوگا۔ پی وی سندھو نے اپنی طویل غیر موجودگی کے بعد لو سن یان ہیپی کے خلاف سخت مقابلے میں 21-7، 16-21، 21-12 سے کامیابی حاصل کی۔ اس کے بعد تنیشا اور اشونی کی خواتین کے ڈبلز جوڑی نے دنیا کی 18ویں نمبر کی جوڑی کو 35 منٹ میں 21-10، 21-14 سے شکست دے کر ہندوستان کی برتری کو دگنا کردیا۔

اسمیتا نے یونگ سم یی کو 21-12، 21-13 سے ہرا کر ہندوستان کی جیت اور ٹیم کے لیے کم از کم کانسی کا تمغہ یقینی بنایا۔ سابق قومی کوچ ومل کمار نے ٹیم کی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے کہا، “یہ خواتین ٹیم کے لیے ایک آرام دہ نتیجہ ہے۔ میں اس کی کارکردگی سے بہت خوش ہوں۔‘‘ انہوں نے مزید کہا، “تھوڑا سا بہاؤ تھا لہذا شروع میں شٹل کو کنٹرول کرنا مشکل تھا کیونکہ شٹل باہر جا رہی تھی۔ سندھو کو تھوڑی جدوجہد کرنی پڑی کیونکہ ایک سرہ بہتے جانے کی وجہ سے مشکل تھا لیکن یہ ایک اچھا نتیجہ تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.