Sports

رافیل نڈال نے دوحہ میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا

91views

عظیم ٹینس کھلاڑی رافیل نڈال نے اپنے آئندہ مقابلے میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ انہوں نے دوحہ میں 2024 قطر اوپن سے دستبرداری کا فیصلہ کیا ہے۔ نڈال نے اس فیصلے کا اعلان اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں کیا تھا۔

اس اعلان کے ساتھ ہی نڈال نے کہا کہ وہ فی الحال مقابلے کے لیے تیار محسوس نہیں کرتے۔ انہوں نے اس تیاری پر توجہ مرکوز کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور اب ان کا مقصد مارچ میں ومبلڈن چیمپئن کارلوس الکاراز اور انڈین ویلز ماسٹرز کے خلاف نمائشی میچ کی تیاری کرنا ہے۔

رافیل نڈال کے اس فیصلے کی وجہ ان کی انجری سے جدوجہد ہے۔ پچھلے سیزن میں، وہ کولہے کی انجری کا شکار ہوگئیں، جس کی وجہ سے انہیں فرنچ اوپن، ومبلڈن چیمپئن شپ اور یو ایس اوپن جیسے بڑے ٹورنامنٹس سے محروم ہونا پڑا۔

نڈال نے 2024 کے سیزن کے آغاز میں برسبین انٹرنیشنل میں واپسی کی تھی لیکن کوارٹر فائنل میں پہنچنے کے باوجود وہ ایک سنسنی خیز مقابلے میں جارڈن تھامسن سے ہارنے کے بعد اس انجری کا شکار ہوئے۔ اس کے بعد انہوں نے آسٹریلیا اوپن میں شرکت نہیں کی۔

نڈال نے اس فیصلے کا اعلان اپنی سوشل میڈیا پوسٹ میں کیا اور اس پر اپنے مداحوں سے افسوس کا اظہار کیا۔ انہوں نے لکھا کہ میں اپنی صحت کے حوالے سے درست فیصلہ لینے کی کوشش کر رہا ہوں اس لیے میں نے دوحہ میں ہونے والے ٹورنامنٹ سے دستبرداری کا فیصلہ کیا ہے۔ اب میں اس کے بجائے اپنی تیاری پر توجہ دے رہا ہوں۔‘‘

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.