National

دہلی: کسان مہاپنچایت کے پیش نظر ٹریفک ایڈوائزری جاری، جام سے بچنے کے لئے متبادل راستے کا استعمال کریں

109views

نئی دہلی: قومی راجدھانی دہلی کے رام لیلا میدان میں آج کسانوں کی مہاپنچایت ہو رہی ہے، جس کی وجہ سے دہلی کے لوگوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ پولیس کے مطابق رام لیلا میدان میں کسانوں کے جمع ہونے کی وجہ سے دہلی کے مختلف حصوں میں ٹریفک متاثر ہو سکتا ہے۔ پولیس نے مسافروں کو وسطی دہلی کی طرف جانے والی سڑکوں سے بچنے کے لیے ٹریفک ایڈوائزری بھی جاری کی ہے۔

راجدھانی دہلی کے کئی علاقوں میں ٹریفک جام دیکھا جا سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں گھر سے نکلنے سے پہلے ایک بار ضرور دیکھ لینا چاہیے کہ جس راستے سے آپ نکل رہے ہیں اس کا رخ تو نہیں موڑ دیا گیا یا اس راستے پر ٹریفک جام ہونے کا امکان تو نہیں ہے۔

گوتم بدھ نگر پولیس نے ایڈوائزری جاری کرتے ہوئے کہا کہ راجدھانی دہلی میں کسانوں کے مجوزہ احتجاج کے پیش نظر نوئیڈا-دہلی روٹس پر جام کا مسئلہ درپیش ہو سکتا ہے۔

پولیس نے کہا کہ دہلی سے متصل ضلع کی تمام سرحدوں پر ناکہ بندی کر کے دہلی پولیس اور نوئیڈا پولیس کی طرف سے سختی سے جانچ کی جائے گی، جس کی وجہ سے نوئیڈا-دہلی سرحدی راستے پر گاڑیوں کی تعداد بڑھنے کی صورت میں یہ راستہ ضرورت کے مطابق تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

ڈپٹی کمشنر آف پولیس (ٹریفک) انیل یادو نے کہا کہ پریشانی کی صورت میں ڈرائیور ہیلپ لائن نمبر پر رابطہ کر سکتے ہیں اور تکلیف سے بچنے کے لیے متبادل راستے استعمال کرنے کی اپیل کی ہے۔

Follow us on Google News