National

کنہیا کمار نے ’بھگوان کرشن‘ کی مثال پیش کرتے ہوئے بی جے پی کو بنایا تنقید کا نشانہ

63views

شمال مشرقی دہلی لوک سبھا سیٹ سے کانگریس اور انڈیا اتحاد کے امیدوار کنہیا کمار لگاتار اس انتخابی حلقہ کا دورہ کر رہے ہیں اور بی جے پی کی عوام مخالف پالیسیوں کو تنقید کا نشانہ بھی بنا رہے ہیں۔ ان کی تقریروں پر عوام تالیاں بھی بجا رہے ہیں اور فلک شگاف نعروں سے ان کا حوصلہ بھی بلند کر رہے ہیں۔ اس درمیان کنہیا کمار نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ’ایکس‘ پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں بھگوان شری کرشن کی مثال پیش کرتے ہوئے بی جے پی کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔

کنہیا کمار نے جو ویڈیو شیئر کی ہے اس میں کچھ کاریگری کی گئی ہے اور بیک گراؤنڈ میں کچھ تصویروں کو شامل کیا گیا ہے۔ اس ویڈیو میں وہ کہتے ہیں ’’میرا نام کنہیا ہے اور بھگوان کرشن کا جنم جیل میں ہوا تھا۔ آپ نے ہمیں جیل میں ڈالا۔ آپ اس ملک کے اپوزیشن کے منھ پر تالا لگانا چاہتے ہیں۔‘‘ ساتھ ہی وہ یہ بھی کہتے ہیں کہ ’’کرشن جیل میں پیدا ہوئے، چاہتے تو اقتدار کی تاناشاہی کے سامنے جھک کر ماما کنس کے دربار میں اپنے لیے ایک سیٹ پختہ کر لیتے، لیکن بھگوان شری کرشن نے کنس کے دربار میں جانا قبول نہیں کیا۔ گوکل والوں کی گائے چَرانا قبول کیا۔‘‘

اس ویڈیو میں کنہیا کمار نے بھگوان شری کرشن کی تصویری جھلک بھی پیش کی ہے، اور ساتھ ہی اروند کیجریوال، ہیمنت سورین و منیش سسودیا کو جیل میں قید بھی دکھایا گیا ہے۔ اس ویڈیو کے ذریعہ کنہیا کمار نے یہ ظاہر کرنے کی کوشش کی ہے کہ تاناشاہی کے خلاف آواز اٹھانے والوں کو جیل میں ڈالا جانا کوئی نئی بات نہیں ہے۔ ساتھ ہی کنہیا نے ظلم کے خلاف متحد ہو کر لڑنے کا عزم بھی ظاہر کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.