International

رفح میں داخلہ کے باوجود اسرائیل حماس کو نہیں کر سکتا ختم: حزب اللہ

80views

بیروت: حزب اللہ کے رہنما سید حسن نصر اللہ نے بدھ کے روز کہا کہ اگر اسرائیل رفح میں داخل ہو جاتا ہے تو بھی وہ حماس کو ختم نہیں کر سکے گا۔ یہ اطلاع مقامی ٹی وی چینل ’المنار‘ کی ایک رپورٹ میں دی گئی۔

نصراللہ نے رمضان کے مقدس مہینے کے موقع پر غزہ پر حکمرانی کرنے والے فلسطینی گروپ حماس کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے ایک ٹیلی ویژن تقریر میں کہا، ’’آپ (اسرائیل) جنگ کے کسی بھی اہداف کو حاصل کرنے میں ناکام رہے ہیں، یہاں تک کہ رفح آپریشن بھی آپ کو فتح کی شبیہ بھی نہیں دے گا۔ آپ حماس یا مزاحمت سے چھٹکارا حاصل نہیں کر سکیں گے۔”

نصراللہ نے کہا کہ اسرائیل اپنے سب سے بڑے مقصد حماس کو ختم کرنے میں ناکام رہا ہے۔ تقریباً چھ ماہ کی جنگ کے بعد اسرائیل حماس کے ساتھ ثالثوں کے ذریعے مذاکرات کر رہا ہے۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ حماس تمام فلسطینی دھڑوں کی جانب سے مذاکرات کر رہا ہے اور اس کا مقصد صرف جنگ بندی ہی نہیں، بلکہ غزہ کے خلاف اسرائیلی جارحیت کو روکنا ہے۔

یہ قابل ذکر ہے کہ گزشتہ سال 8 اکتوبر کو لبنان-اسرائیل سرحد پر اس وقت کشیدگی میں اضافہ ہو گیا جب لبنانی مسلح گروہ حزب اللہ نے حماس کے حملوں کی حمایت میں اسرائیل کی جانب درجنوں راکٹ فائر کیے۔ جواب میں اسرائیل نے بھی جنوب-مشرقی لبنان پر شدید گولہ باری کی۔

(یو این آئی ان پٹ کے ساتھ)

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.