MaharastraNational

مہاراشٹر: ناندیڑ کے اسپتال میں 48 گھنٹوں میں 16 بچوں سمیت 31 افراد جان بحق

131views

ممبئی: مہاراشٹر کے ناندیڑ شہر میں اموات کا سلسلہ لگاتار جاری ہے۔ رپورٹ کے مطابق ہسپتال میں 4 بچوں سمیت مزید 7 مریضوں کی موت ہو گئی۔ سرکاری میڈیکل کالج اور اسپتال میں گزشتہ 48 گھنٹوں میں اب تک 31 افراد کی جان چلی گئی ہے، جن میں 16 بچے بھی شامل ہیں۔ اسپتالوں میں بڑی تعداد میں اموات صحت کے نظام پر سوالات اٹھا رہی ہیں۔ ان اموات کی وجہ کیا ہے تاحال یہ واضح نہیں ہو سکا ہے۔ تاہم، لوگ ان اموات کا ذمہ دار ناقص حکومتی نظام کو ٹھہرا رہے ہیں۔ یہ معاملہ شنکر راؤ چوان سرکاری ہسپتال، ناندیڑ سے متعلق ہے۔

اسپتال میں ہونے والی اموات کے بارے میں شنکر راؤ چوان سرکاری اسپتال کے ڈین نے بیان جاری کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ زیادہ تر اموات سانپ کے کاٹنے اور باقی بیماریوں کی وجہ سے ہوئیں۔ صورتحال یہ ہے کہ اموات کا سلسلہ تھمنے کا نام نہیں لے رہا اور اعداد و شمار میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔

اسپتال کے ڈین نے کہا کہ ’’70-80 کلومیٹر کے دائرے میں صرف ایک اسپتال ہے۔ لوگ دور دور سے یہاں علاج کروانے آتے ہیں۔ گزشتہ چند دنوں سے اسپتال میں مریضوں کی بڑی تعداد آ رہی ہے۔ ہم نے مقامی طور پر ادویات خرید کر مریضوں کو فراہم کی ہیں۔‘‘ وہیں مہاراشٹر کے سی ایم ایکناتھ شندے نے ان اموات کو افسوس ناک قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ ان اموات پر اسپتال سے معلومات طلب کی جائیں گی اور کارروائی بھی کی جائے گی۔ اس واقعہ کو لے کر اپوزیشن لیڈران ایکناتھ حکومت پر حملہ آور ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ مہاراشٹر کی ٹرپل انجن حکومت کو اس واقعے کی ذمہ داری قبول کرنی چاہیے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.