International

سوڈان کے شمالی دارفور میں جھڑپیں، 27 شہریوں کی موت: اقوام متحدہ

63views

سوڈان کے شمالی دارفور کے دارالحکومت الفشار میں سوڈانی مسلح افواج (ایس اے ایف) اور ریپڈ سپورٹ فورسز (آر ایس ایف) کے درمیان جھڑپوں میں کم از کم 27 شہری ہلاک اور تقریباً 130 زخمی ہوگئے ہیں۔ اقوام متحدہ کی ایک ایجنسی نے اتوار کو یہ اطلاع دی کہ اقوام متحدہ کے دفتر برائے رابطہ برائے انسانی امور (اوسی ایچ اے) نے اپنی تازہ ترین رپورٹ میں کہا ہے کہ ’’جھڑپوں میں خواتین اور بچوں سمیت کم از کم 27 افراد ہلاک ہوئے ہیں، جب کہ غیر مصدقہ اطلاعات کے مطابق تقریباً 130 افراد زخمی ہوئے ہیں۔‘‘

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ’’ایل فیشر ساؤتھ اسپتال اپنی زیادہ سے زیادہ بستروں کی گنجائش سے تجاوز کر گیا ہے، اس اسپتال کی گنجائش 100 بستروں کی ہے۔‘‘ او سی ایچ اے نے نقل مکانی کی بین الاقوامی تنظیم کی ایک رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ایک اندازے کے مطابق 850 افراد تنازعات کی وجہ سے الفشار کے علاقے میں مختلف مقامات پر نقل مکانی کر چکے ہیں۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ آر ایس ایف کئی ہفتوں سے الفیشر کے مضافات میں ہزاروں جنگجوؤں کو ایک حملے کی تیاری کے لیے متحرک کر رہی ہے، جب کہ ایس اے ایف اور اس کے اتحادی دارفوری مسلح گروپوں نے اپنی افواج کو الفیشر کے داخلی راستوں اور شہر کے بیشتر حصوں کے ارد گرد تعینات کیا ہے۔

اقوام متحدہ نے گزشتہ ہفتے خبردار کیا تھا کہ الفیشر میں تقریباً 800,000 لوگوں کی زندگیوں کو خطرہ لاحق ہے کیونکہ تشدد میں اضافہ ہوا ہے اور دارفور میں ’خونریز بین فرقہ وارانہ تنازعہ پھوٹنے‘ کا خطرہ ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.