International

غزہ میں اسرائیلی بمباری جاری، 24 گھنٹوں میں 172 فلسطینی جاں بحق

104views

غزہ: فلسطینی خبر رساں ایجنسی کے مطابق اسرائیلی فوج نے طولکرم میں تمام داخلی راستے بند کر دیے اور بلڈوزر کے ذریعے فلسطینی املاک کو تباہ کیا جا رہا ہے۔ موصولہ اطلاع کے مطابق اسرائیلی وزیر اعظم نیتن یاہو نے ایک بار پھر آزاد فلسطینی ریاست کے قیام کا مطالبہ مسترد کر دیا۔

فلم ’انپورنی‘ کو لے کر جاری ہنگامہ کے درمیان اداکارہ نین تارا نے مانگی معافی، سوشل میڈیا پر شیئر کیا معافی نامہ

اس درمیان خان یونس کے ناصر ہسپتال کے حالات ’ناقابل برداشت‘ ہو چکے ہیں۔ وہاں کام کرنے والے ایک ڈاکٹر کے مطابق اسرائیل نے اسپتال کے آس پاس کے علاقوں پر حملہ کیا، جس سے ہزاروں لوگ نقل مکانی کرنے کو مجبور ہوئے۔ اس کے علاوہ غزہ کی پٹی میں انٹرنیٹ بلیک آؤٹ ساتویں روز میں داخل ہو گیا ہے، جس کی وجہ سے غزہ کی عوام، پیرامیڈکس اور دیگر عملے کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

اڑتے ہوئے طیارہ میں لگی آگ، مشکل حالات میں کرائی گئی ایمرجنسی لینڈنگ، دیکھیں ویڈیو

مقامی میڈیا رپورٹ کے مطابق غزہ میں الشفا اسپتال کے قریب ایک اپارٹمنٹ پر اسرائیلی فضائی حملے میں ہلاک ہونے والوں کی تعداد اب 12 ہو گئی ہے۔ وفا نیوز ایجنسی کے مطابق طولکرم کیمپ سے اسرائیلی فوج کے ہاتھوں ہلاک ہونے والے فلسطینی کی لاش ملی، 44 گھنٹے تک جاری رہنے والے اسرائیلی چھاپوں کے دوران مجموعی طور پر 8 افراد مارے گئے، سفاک فوج نے 24 گھنٹوں میں مزید 172 فلسطینیوں کو شہید کردیا۔ 7 اکتوبر سے غزہ پر اسرائیلی حملوں میں کم از کم 24 ہزار 620 افراد ہلاک اور 61 ہزار 830 زخمی ہوئے، 7 اکتوبر کو حماس کے حملے سے اسرائیل میں مرنے والوں کی نظر ثانی شدہ تعداد ایک ہزار 139 ہے۔

Follow us on Google News