Sports

سب سے اہم دلیل کرکٹ کی عالمی اہمیت میں اضافہ ہے: آئی او سی کے صدر تھامس باخ

ioc-president-thomas-bach-file
179views

ممبئی: انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی (IOC) کے صدر تھامس باخ نے پیر کو کہا کہ حالیہ برسوں میں کرکٹ نے ترقی کی ہے اور 2028 کے لاس اینجلس اولمپکس میں اس کی شمولیت ایک خوش آئند تجویز ہے۔

ممبئی میں تاریخی 141 ویں آئی او سی سیشن کے دوسرے دن ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے، باخ نے کہا: “حالیہ برسوں میں کرکٹ نے بہت ترقی کی ہے۔ سب سے اہم دلیل یہ ہے کہ ہم نے کرکٹ کی بڑھتی ہوئی بین الاقوامی اہمیت دیکھی ہے۔ اولمپک گیمز دنیا بھر کے مقبول ترین کھیلوں کو شامل کرنا چاہتے تھے… اس لیے یہ تجویز بہت خوش آئند تھی۔

انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی (IOC) نے سال 2028 میں لاس اینجلس اولمپکس کے لیے اضافی کھیلوں کے طور پر لیکروس (چھکے)، بیس بال/سافٹ بال، فلیگ فٹ بال اور اسکواش کے ساتھ، ٹی-20 فارمیٹ میں کرکٹ کو ووٹ دیا۔

“میں نے پچھلے 50 سالوں سے یہ نہیں کہا… لیکن ہم کہہ سکتے ہیں کہ کرکٹ میں بہت ترقی ہوئی ہے… آئی او سی کی رکن نیتا امبانی نے مشورہ دیا اور پھر ہم نے ایل اے کی آرگنائزنگ کمیٹی کے ساتھ بات چیت کی اور سب کچھ طے پایا…” انہوں نے کہا۔

اس سے قبل پیر کے روز، باخ نے دوسرے کھیلوں کے ساتھ کرکٹ کو شامل کرنے کا اعلان اس کے بعد کیا جب ایگزیکٹو بورڈ کی سفارش پر ہاتھ اٹھا کر ووٹ ڈالے گئے۔

ایل اے 28 آرگنائزنگ کمیٹی کے تجویز کردہ پانچ کھیلوں کو شامل کرنے کی تجویز کی آئی او سی کے 99 ارکان میں سے صرف دو نے مخالفت کی تھی۔

باخ نے کہا کہ منتخب کردہ پانچ کھیل ایل اے 28 کے لیے موزوں ہیں۔ “ان پانچ نئے کھیلوں کا انتخاب امریکی کھیلوں کے کلچر کے مطابق ہے اور یہ دنیا کے لیے مشہور امریکی کھیلوں کی نمائش کریں گے، جبکہ بین الاقوامی کھیلوں کو ریاستہائے متحدہ میں لایا جائے گا… یہ کھیل اولمپک گیمز ایل اے 28 کو منفرد بنائیں گے۔ ان کی شمولیت سے اولمپک موومنٹ کو امریکہ اور عالمی سطح پر نئے کھلاڑیوں اور پرستار برادریوں کے ساتھ مشغول ہونے کا موقع ملے گا۔

اس سے پہلے صرف ایک بار اولمپکس میں کرکٹ کھیلی گئی ہے، 1900 میں پیرس میں جب انگلینڈ نے فرانس کو شکست دی تھی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.