JharkhandLohardaga

لوہردگا: لڑکی کی لاش سڑک کے کنارے سے ملی

75views

لوہردگا: ضلع کے بگدو تھانہ علاقے کے نیراہو کارنج موڑ کے قریب بدھ کو ایک طالب علم کی لاش سڑک کے کنارے ملی۔ لاش کی شناخت روفی خاتون (12 سال) کی بیٹی مقیم خان ساکن نیراہو گاؤں کے طور پر کی گئی ہے۔ بدھ کی صبح گاؤں والوں نے طالب علم کی لاش سڑک کے کنارے دیکھی۔ اس کے بعد بگدو تھانہ پولیس کو اس کی اطلاع دی گئی۔ اطلاع ملنے پر پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاش کو اپنی تحویل میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے صدر اسپتال لوہردگا بھیج دیا۔ پولیس پورے معاملے کی جانچ کر رہی ہے کہ طالب علم کا قتل ہوا ہے یا خودکشی کی گئی ہے۔

معلومات کے مطابق روفی خاتون آٹھویں جماعت (سرکاری سکول) کی طالبہ تھی۔ وہ منگل کو یہ کہہ کر گھر سے نکلی تھی کہ وہ اسکول جارہی ہے۔ اسے دوپہر کو چھٹی ملتی تھی۔ گھر والے اس کی واپسی کا انتظار کرتے رہے۔ لیکن وہ رات تک گھر نہیں آیا۔ گھر والوں نے اس کی بہت تلاش کی۔ لیکن اس کا کوئی سراغ نہ مل سکا۔ بدھ کی صبح اس کی لاش سڑک کے کنارے سے برآمد ہوئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.