Jharkhand

وزیر اعلیٰ نے بندگاؤں اور ہاٹ گمھریہ میں ڈگری کالج کا سنگ بنیاد رکھا

206views

چائباسہ میں 231کروڑ کی 135 سکیموں کا سنگ رکھا، 107کروڑ کی 27 سکیموں کا افتتاح کیا

جدید بھارت نیوز سروس
چائباسہ، 16 مارچ:۔ بہتر تعلیم ایک بہتر معاشرہ اور ریاست کی طرف لے جاتی ہے۔ تعلیم ایک ایسا ذریعہ ہے جو آپ کے مستقبل کی سمت کا تعین کرتا ہے۔ اچھی تعلیم انسان کی مجموعی ترقی کے لیے ضروری ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہماری حکومت تعلیمی نظام کو مضبوط کر رہی ہے۔ چیف منسٹر چمپائی سورین ہفتہ کو چائی باسا میں ٹاٹا کالج گراؤنڈ میں کولہن یونیورسٹی کے تحت مغربی سنگھ بھوم ضلع کے بانڈگاؤں اور ہتگمھاریہ میں ڈگری کالجوں اور مختلف اسکیموں کے استفادہ کنندگان کے درمیان افتتاحی سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب اور اثاثوں کی تقسیم کی تقریب سے خطاب کررہے تھے۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ اب آپ کو کالج کی تعلیم کے لیے باہر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کے گاؤں یا آس پاس ایک ڈگری کالج کھولا جا رہا ہے، جہاں آپ اپنی تعلیم حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے اب شہروں میں نہیں جانا پڑے گا۔ حکومت دیہی علاقوں کے بچوں کو پرائمری سے کالج تک بہتر تعلیم فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔
تعلیمی نظام کو مضبوط کرنے کے لیے بہت سی اسکیمیں
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ریاست کے تعلیمی نظام کو مستحکم کرنے کے لیے حکومت کی جانب سے کئی اسکیمیں شروع کی گئی ہیں۔ یہاں کے تعلیمی اداروں کو ضروری وسائل اور سہولیات فراہم کی جا رہی ہیں۔ غریب بچوں کو ان کے اپنے گاؤں میں معیاری تعلیم فراہم کرنے کے لیے سکول آف ایکسی لینس اور ماڈل سکول کھولے گئے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ مالی مجبوریوں کی وجہ سے بچوں کی تعلیم میں خلل نہ پڑے، اسکالرشپ کی رقم میں تین گنا اضافہ کیا گیا ہے۔ طالبات کو ساوتری بائی کشوری ساوتری یوجنا سے جوڑا جا رہا ہے۔
ترقی کو ایک نئی جہت دی
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ریاست جھارکھنڈ کی تشکیل کے بعد 19 سال تک کسی کو یہاں کی ترقی کی فکر نہیں تھی۔ یہاں کے معدنی وسائل کا استحصال ہوتا رہا۔ قبائلیوں اور مقامی لوگوں کے مفادات کو نظر انداز کیا جاتا رہا۔ لیکن سال 2019 میں وزیر اعلیٰ کا عہدہ سنبھالنے کے بعد ہیمنت بابو نے اپنی موثر قیادت سے ریاست کی ترقی کو ایک نئی سمت دی۔ آج ہماری حکومت اسی راستے پر آگے بڑھ رہی ہے اور ترقی کو ایک نئی جہت دے رہی ہے۔
162 سکیموں کا تحفہ ملا
اس موقع پر وزیراعلیٰ نے 2 ارب 31 کروڑ 19 لاکھ 58 ہزار 673 روپے کی لاگت سے 135 سکیموں کا سنگ بنیاد رکھا جبکہ 1 ارب 7 کروڑ 23 لاکھ 24 ہزار 186 روپے کی 27 سکیموں کا افتتاح مکمل کیا گیا۔ . اس کے ساتھ ساتھ مستحقین میں 1 ارب 72 کروڑ 80 لاکھ 70 ہزار 533 روپے کے اثاثے بھی تقسیم کیے گئے۔
اس موقع پر وزیر دیپک بیرووا، ایم ایل اے جوبا مانجھی، سکھرام اوراون اور دشرتھ گگرائی، ضلع کونسل کی صدر لکشمی سورین اور کولہن ڈویژن کے کمشنر اور ڈی آئی جی سمیت ضلع انتظامیہ کے کئی افسران موجود تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.