Jharkhand

جے جے ایم پی سب زونل کمانڈر بیربل گرفتار

60views

لاتیہار: لاتیہار پولیس کو بڑی کامیابی ملی ہے۔ پولیس نے جے جے ایم پی عسکریت پسند تنظیم کے سب زونل کمانڈر سشیل اورائوں عرف بیربل جی عرف ایم ایل اے جی اور جے جے ایم پی ممبر امریش اورائوں کو گرفتار کیا ہے۔ ایس پی آنجہانی انجان کو موصول ہونے والی اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے، پولیس نے ان دونوں کو لاتیہار ضلع کے ہرہنج-مانیکا مین روڈ سے گرفتار کیا۔ پولیس نے گرفتار عسکریت پسندوں کے قبضے سے ایک اے کے 47 رائفل، ایک میگزین، 7.62 ایم ایم کے 78 زندہ کارتوس، ایک دیسی ساختہ پستول، چار زندہ کارتوس، سات اینڈرائیڈ موبائل فون، ایک موٹر سائیکل سمیت بہت سے مواد برآمد کیا ہے۔ ایس پی آنجہانی انجان نے پولیس ہیڈکوارٹر میں ایک پریس کانفرنس کا اہتمام کرتے ہوئے یہ جانکاری دی۔

ایس پی آنجہانی انجان نے بتایا کہ سشیل اورائوں عرف بیربل جی عرف ایم ایل اے جی کی مجرمانہ تاریخ بہت پرانی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ ان کے خلاف لاتیہار، پلامو اور چترا کے مختلف تھانوں میں 35 مقدمات درج ہیں۔ جبکہ امریش اورائوں کے خلاف دو مقدمات درج ہیں۔ ایس پی آنجہانی انجان نے کہا کہ سی آر پی ایف کی 214ویں اور 11ویں بٹالین کی مدد سے پولیس ماؤنواز اور دیگر انتہا پسند تنظیموں کے خلاف مسلسل چھاپے مار رہی ہے۔ اس میں پولیس کو کئی کامیابیاں بھی ملی ہیں۔ پولیس نے کئی عسکریت پسندوں کو گرفتار کیا ہے اور کئی انکاؤنٹر میں مارے گئے ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.