Jharkhand

1932 کے کھتیان پر مبنی لوکل پالیسی سمیت چار بل ایوان سے منظور

161views

رانچی: جھارکھنڈ اسمبلی کے سرمائی اجلاس کے چوتھے دن، 1932 کھتیان پر مبنی مقامی پالیسی بل کو ایوان نے پاس کیا۔ پرگیان انٹرنیشنل یونیورسٹی (منسوخ) بل 2023 کو بھی ایوان نے منظور کرلیا۔ قبل ازیں کھانے کے وقفے کے بعد ایوان کی کارروائی دوبارہ شروع ہوئی۔ وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین نے 11 نومبر 2022 کو اسمبلی کے خصوصی اجلاس میں پاس ہونے والے بل 2022 کو پیش کیا، ‘جھارکھنڈ کے مقامی افراد کی تعریف اور اس کے نتیجے میں ایسے مقامی افراد کو سماجی، ثقافتی اور دیگر فوائد حاصل کرنے کے لیے’۔ یہ 1932 کی کھٹیان پر مبنی مقامی منصوبہ بندی کی پالیسی ہے۔ 1932 کھتیان پر مبنی لوکل پالیسی بل منظور ہونے کے بعد، “پرگیان انٹرنیشنل یونیورسٹی (منسوخ) بل 2023 ایوان میں پیش کیا گیا۔

جھارکھنڈ ریزرویشن ان آسامیز ان پوسٹس اینڈ سروسز (ترمیمی) بل 2023 ایوان سے منظور کر لیا گیا۔ یہ بل بھی گورنر نے واپس کر دیا۔ جسے حکومت بغیر ترمیم کے ایوان میں پیش کر رہی ہے۔ اس بل میں او بی سی کو 27 فیصد ریزرویشن دینے کا انتظام ہے۔ ایوان نے ’’شائن نیشنل یونیورسٹی بل 2023‘‘ بھی منظور کرلیا۔ ایوان سے چار بلوں کی منظوری کے بعد سپیکر نے کارروائی کل 21 دسمبر کی صبح 11 بجے تک ملتوی کر دی۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ نے کہا کہ اپوزیشن جماعتوں نے پچھلی بار اس بل کی حمایت کی تھی۔ لیکن بعد میں انہوں نے گورنر کے کان بھرے۔ ان کے لوگ عدالت میں بھی گئے۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ اس پالیسی کا گورنر اور اٹارنی جنرل کے دلائل سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ اس پالیسی اور بل کا مذکورہ پرانے کیس سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ یہ بل ایڈووکیٹ جنرل سے رائے لینے کے بعد بنایا گیا ہے۔ اس لیے اس میں ترمیم کی ضرورت نہیں۔

قائد حزب اختلاف امر باوری نے کہا کہ گورنر کی طرف سے دی گئی تجاویز کو لاگو کیا جانا چاہئے ورنہ یہ بل پھر قانونی مشکل میں پھنس جائے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ منصوبہ بندی مکمل طور پر ریاست کا موضوع ہے، اسے مرکز پر مسلط نہیں کیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ آپ اس بل کو دوبارہ قانونی الجھنوں میں پھنسا کر نوجوانوں کو نوکریاں نہیں دینا چاہتے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.