JharkhandPalamu

پلاموں کے DC-SP کے ڈرائیوروں پر خاتون کی اجتماعی عصمت دری کا الزام، گرفتار

129views

پلاموں : پلاموں کے ڈی سی اور ایس پی ڈرائیوروں نے ایک خاتون کے ساتھ اجتماعی زیادتی کی۔ پولیس نے دونوں کو عصمت دری کے الزام میں گرفتار کر لیا ہے۔ اس معاملے میں اس سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔ ڈرائیوروں کے نام پرکاش یادو اور دھرمیندر یادو بتائے جاتے ہیں۔ خاتون کو طبی معائنے کے لیے بھی بھیجا گیا ہے۔ متاثرہ خاتون پلامو کی رہنے والی ہے اور ڈاکٹر سے علاج کرانے مدینہ نگر آئی تھی۔ اس کے تین بچے ہیں۔ پلاموں کی ایس پی رشما رمیسن نے واقعے کی تصدیق کی ہے۔

متاثرہ خاتون کا کہنا ہے کہ وہ پالامو سے مدنی نگر علاج کے لیے آئی تھی۔ اس دوران وہ اپنا موبائل ری چارج کرنے کے لیے دکان تلاش کر رہی تھی۔ پھر اس کی ملاقات ایک ڈرائیور سے ہوئی۔ اس نے پیسے لیے اور اپنا فون ری چارج کیا۔ اس کے بعد متاثرہ خاتون وہاں سے چلی گئی۔ متاثرہ خاتون کے مطابق ڈرائیور نے اسے بلایا۔ وہاں ایک اور ڈرائیور موجود تھا، جس کے بعد دونوں ڈرائیور اسے ہاؤسنگ کالونی کے علاقے میں لے گئے اور اس کے ساتھ اجتماعی زیادتی کی۔ خاتون نے بتایا کہ وہ مدینہ نگر ٹاؤن پولیس اسٹیشن گئی اور اس کی شکایت کی اور مقدمہ درج کرایا۔ فوری کارروائی کرتے ہوئے مدینہ نگر ٹاؤن تھانے کی پولیس نے چھاپہ مار کر دونوں ڈرائیوروں کو گرفتار کرلیا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.