JharkhandRanchi

وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین 813 ہائی اسکول اساتذہ کو جوائننگ لیٹر دیں گے

File Photo
115views

سپریم کورٹ کے حکم کے بعد ریاست میں سال 2016 میں ہائی اسکول اساتذہ کی تقرری کے عمل کو مکمل کرنے کا عمل جاری ہے۔ اس سلسلے میں دوسرے مرحلے میں نئے منتخب ہونے والے 813 اساتذہ کو تقرری نامہ دیا جائے گا۔ اس تقرری خط میں کئی مضامین کے اساتذہ شامل ہیں۔ سی ایم ہیمنت سورین ان نو منتخب ہائی اسکول اساتذہ کو تقرری خط دیں گے۔ اس سے پہلے، سی ایم ہیمنت سورین نے کھیلگاؤں میں 3469 اساتذہ کو تقرری خط دیے تھے۔

مورہآبادی گراؤنڈ میں 16 اکتوبر کو منعقد ہوگا پروگرام

راجدھانی رانچی کے مورہآبادی گراؤنڈ میں 813 نئے منتخب اساتذہ کو تقرری خط دینے کے لیے ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا ہے۔ اب تک کی معلومات کے مطابق 16 اکتوبر کو اپائنٹمنٹ لیٹر پروگرام منعقد کیا جانا ہے۔ جہاں سی ایم ہیمنت سورین تمام 813 نئے منتخب اساتذہ کو تقرری خط دیں گے۔ اس سلسلے میں اسکولی تعلیم اور خواندگی محکمہ کے سکریٹری کے روی کمار نے تمام اضلاع کے ڈپٹی کمشنروں کو خط لکھ کر ضروری کارروائی کرنے کو کہا ہے۔ جلد ڈسٹرکٹ ایجوکیشن اسٹیبلشمنٹ کمیٹی کا اجلاس بلائیں۔ سکول ایجوکیشن اینڈ لٹریسی ڈپارٹمنٹ کے سکریٹری کے روی کمار کی طرف سے بھیجے گئے خط میں کہا گیا ہے کہ سفارش کردہ گریجویٹ تربیت یافتہ امیدواروں کے اصل سرٹیفکیٹس سے مماثل ہونے کے بعد تقرری کے لیے ڈسٹرکٹ ایجوکیشن اسٹیبلشمنٹ کمیٹی کا جلد اجلاس بلایا جائے۔ اسکول میں پوسٹنگ کے لیے کارروائی کو یقینی بنائیں۔ ساتھ ہی انہوں نے کہا ہے کہ گریجویٹ تربیت یافتہ اساتذہ کے تقرری کے خطوط تیار کرنے کے بعد متعلقہ ضلعی افسران اپنے متعلقہ امیدواروں کے ساتھ مورابی گراؤنڈ میں 16 اکتوبر کو ہونے والی مذکورہ تقریب میں شرکت کریں گے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.