Jharkhand

جھارکھنڈ میں 6 اکتوبر تک بارش کی پیش گوئی

152views

گملا، کھونٹی، سمڈیگا، مغربی سنگھ بھوم میں موسلادھار بارش کا امکان

ہفتے کی شام دیر گئے شروع ہونے والی بارش سے درجہ حرارت میں کمی آئی ہے۔ اتوار کی صبح سے بارش ہو رہی ہے۔ محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ 6 اکتوبر تک موسلادھار بارش ہوگی۔ محکمہ نے کئی اضلاع کے لیے یلو الرٹ اور کئی اضلاع کے لیے اورنج الرٹ جاری کیا ہے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق گملا، کھنٹی، سمڈیگا، مغربی سنگھ بھوم میں آج موسلادھار بارش کے امکانات ہیں۔ یہاں پر گرج چمک اور گرج چمک کا امکان ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق اس بارش کی وجہ سے ریاست کا درجہ حرارت چار سے پانچ ڈگری تک گرنے کا امکان ہے۔

آج چار اضلاع میں موسلادھار بارش

رانچی، رام گڑھ، صاحب گنج، دھنباد، بوکارو، سرائیکیلا-کھرساواں، مشرقی سنگھ بھوم، مغربی سنگھ بھوم میں ہفتہ سے بارش ہو رہی ہے۔ آج گملا، کھنٹی، سمڈیگا، مغربی سنگھ بھوم اضلاع میں موسلادھار بارش کا الرٹ ہے۔ محکمہ نے ان اضلاع کے لیے اورنج الرٹ جاری کیا ہے۔ ان دونوں علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ موسلادھار بارش کا امکان ہے۔ اس کے علاوہ گڑھوا اور پلامو میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔ اس دوران گرج چمک کے ساتھ بارش کا بھی امکان ہے۔ چھتر، ہزاری باغ اور لاتہار اضلاع میں بھی گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

رانچی میں مقیم محکمہ موسمیات کے سائنسدان ڈاکٹر ابھیشیک آنند کے مطابق دیوگھر اور کوڈرما میں ہلکی سے درمیانی بارش ہو سکتی ہے۔ آئندہ دو روز میں درجہ حرارت میں تین سے چار ڈگری سینٹی گریڈ تک کمی کا امکان ہے۔ 2 اکتوبر کو شدید بارش کا امکان ہے۔ اس کے بعد 3 اکتوبر سے 6 اکتوبر تک ہلکی سے درمیانی بارش ہوگی۔ اس کے ساتھ گرج چمک بھی ہو سکتی ہے۔ محکمہ موسمیات کی جانب سے جاری وارننگ میں کہا گیا ہے کہ اگر موسم خراب ہو تو کاشتکار کھیتوں میں جانے سے گریز کریں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.