International

امریکی پارلیمنٹ میں فائر الارم بجنے سے افراتفری، ڈیموکریٹک رکن اسمبلی نے کہا ’غلطی ہوگئی‘

154views

امریکی ایوان نمائندگان کے رکن جمال بومن نے ہفتے کے روز کیپیٹل آفس کی عمارت میں اس وقت فائر الارم بجایا جب ریپبلکن پارٹی کی حکومت کسی معاملے پر ووٹنگ شروع کرنے کی کوشش کر رہی تھی۔ بومن کے اس اقدام کی وجہ سے ان کی مذمت کی گئی۔

ایوان کے اسپیکر کیون میک کارتھی نے ان کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا اور اس کا موازنہ 6 جنوری 2021 کو کیپیٹل ہل کی عمارت پر ہونے والے حملے سے کیا۔ کیون میکارتھی نے کہا، “یہ انتہائی خراب  ہے۔ ہم نے دیکھا ہے کہ اگر لوگوں نے اس کیپیٹل میں کچھ غلط کیا ہے تو ان کے ساتھ کیسا سلوک کیا جاتا ہے۔ یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ ان کے ساتھ کیسا سلوک کیا جاتا ہے۔”

میکارتھی نے یہ بھی مطالبہ کیا کہ ہاؤس ایتھکس کمیٹی بومن کے اقدامات کو “سنجیدگی سے” دیکھے۔ اس کیس کو سزا کے بغیر نہیں چھوڑنا چاہیے۔ انہوں نے کہا، “میں اس پر ڈیموکریٹک لیڈر سے بات کرنے جا رہا ہوں۔ لیکن اس کی سزا میں کوئی رعایت نہیں ہونی چاہیے۔ یہ ایک شرمندگی ہے۔”

جیسے ہی معاملہ بڑھتا گیا، امریکی کانگریس مین بومن نے کہا، “میں ذاتی طور پر آج کے واقعات کے گرد پھیلی الجھن کو دور کرنا چاہتا ہوں۔ آج جب میں ووٹ ڈالنے جا رہا تھا تو میں ایک دروازے کے سامنے گیا جو عام طور پر ووٹنگ کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ لیکن مجھے نہیں پتہ یہ آج کھلا ہے۔ میں یہ تسلیم کرتے ہوئے شرمندہ ہوں کہ میں نے فائر الارم کو متحرک کیا، غلطی سے یہ سوچ کر دروازہ کھل جائے گا۔ مجھے اس پر افسوس ہے اور اس کی وجہ سے ہونے والی کسی بھی الجھن کے لیے معذرت خواہ ہوں۔ میں اس کے لیے مخلصانہ طور پر معذرت خواہ ہوں۔”

ان کا مزید کہنا تھا کہ ‘لیکن میں یہ واضح کرنا چاہتا ہوں کہ میں ووٹنگ میں کسی بھی طرح تاخیر کرنے کی کوشش نہیں کر رہا ہوں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.