Jharkhand

جھارکھنڈ ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کا کیریئر پورٹل سب کے لیے کھول دیا گیا

159views

پورٹل میں 9ویں سے 12ویں تک کے بچوں کیلئے 555 کیریئر آپشن کے بارے میں معلومات دی گئی ہے

رانچی، 8 نومبر:۔ جھارکھنڈ ایجوکیشن پروجیکٹ نے کیریئر پورٹل کو سب کے لیے کھول دیا ہے۔ پہلے صرف سرکاری سکولوں کے بچے jhcareerportal.com ویب سائٹ استعمال کر سکتے تھے۔ پورٹل تک رسائی کے لیے جھارکھنڈ اکیڈمک کونسل (JAC) لاگ ان پاس ورڈ کی ضرورت تھی، جسے اب ہٹا دیا گیا ہے۔ اب کوئی بھی اس پورٹل پر کیریئر کے اختیارات کے بارے میں معلومات تلاش کر سکتا ہے۔ اس پورٹل میں 9ویں سے 12ویں تک کے بچوں کے لیے کیریئر کے 555 آپشنز کے بارے میں معلومات دی گئی ہیں۔ بچے کس شعبے میں اپنا کیرئیر بنانا چاہتے ہیں، وہ اپنی دلچسپی کے مطابق اس سے متعلق کورسز اور دیگر معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ کیرئیر پورٹل میں ملک بھر کے 24,000 کالجوں کے بارے میں معلومات بھی دستیاب ہیں۔ تمام معلومات جیسے داخلہ کا عمل، کون سے کورس دستیاب ہیں اور فارم کب جاری کیا جاتا ہے، وغیرہ اس پورٹل میں دستیاب ہیں۔
8.34لاکھ بچے پورٹل پر آئے
پورٹل کو سب کے لیے کھولنے کے بعد ویب سائٹ کھولنے والوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ پرائیویٹ سکولوں کے بچے بھی یہاں کیرئیر اور کورسز سے متعلق معلومات تلاش کر رہے ہیں۔ اب تک 8 لاکھ 34 ہزار بچے پورٹل تک رسائی حاصل کر چکے ہیں۔ طلباء کے لیے آرٹس، سائنس اور کامرس کے 334 پروفیشنل کورسز سے متعلق معلومات یہاں دستیاب ہیں، جبکہ 221 پیشہ ورانہ کیریئر کے آپشنز بھی شامل ہیں۔ اس کے علاوہ 1150 کورسز اور 1200 سے زیادہ اسکالرشپ کے لیے داخلہ امتحان سے متعلق معلومات دی گئی ہیں۔
ویب سائٹ اس طرح کھلے گی
ویب سائٹ اور پیشہ ورانہ اور پیشہ ورانہ کورسز پر کیریئر کے اختیارات تلاش کرنے کے لیے، آپ کو متعلقہ jhcareerportal.com کو کھولنا ہوگا۔ اس کے بعد آپ کو صارف کے نام میں demofacilitator1 ٹائپ کرنا ہوگا۔ پاس ورڈ میں 123456 درج کرنے کے بعد ویب سائٹ کھل جائے گی۔ اس کے بعد کیرئیر، اسکالرشپ، کالج اور امتحان کے آپشنز آئیں گے، جس میں داخل ہو کر مکمل معلومات حاصل کی جا سکتی ہیں۔ یہاں کمپیوٹر سائنس، بلڈنگ انجینئرنگ، بزنس مینجمنٹ، جرنلزم، بلاگنگ، آرکیٹیکٹ، ٹورازم، فوٹوگرافی، بزنس سمیت تمام 555 آپشنز نظر آئیں گے۔
طلباء کو کافی مدد مل رہی ہے: سنجیو کمار
یہ پورٹل جھارکھنڈ حکومت اور یونیسیف انڈیا کی مشترکہ پہل سے بنایا گیا ہے۔ جھارکھنڈ ایجوکیشن پروجیکٹ میں جے ای پی سی کے کنسلٹنٹ سنجیو کمار نے کہا کہ پورٹل کو 2019 میں ہی لانچ کیا گیا تھا، لیکن اسے وہ کامیابی نہیں ملی جو اسے ملنی چاہیے تھی۔ سب کے لیے رسائی کھولنے کے بعد ہمیں اچھا رسپانس مل رہا ہے۔ 10ویں سے 12ویں جماعت کے بچے پورٹل میں کیریئر اور کورسز سے متعلق معلومات حاصل کر رہے ہیں۔ اس سلسلے میں تمام سکولوں کے ہیڈ ماسٹر، کمپیوٹر ٹیچر، بی ای او، ڈی ای او اور ڈی ایس سی کو بھی ٹریننگ دی گئی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.