International

بالٹی مور پل حادثہ: سمندر میں ڈوبے ٹرک سے 2 لاشیں برآمد، 4 کی تلاش جاری

95views

واشنگٹن: امریکی شہر بالٹی مور میں جہاز ٹکرانے سے پل گرنے کے مقام سے دن کے وقت سمندر میں ڈوبے ہوئے ایک ٹرک سے 2 لوگوں کی لاشیں برآمد ہوئی ہیں۔ امریکہ میں حکام نے بدھ کو یہ اطلاع دی۔ خیال رہے کہ بالٹی مور میں پل گرنے سے پیش آنے والے حادثہ کے بعد سے 6 افراد لاپتہ تھے، جنہیں مردہ قرار دے دیا گیا تھا اور سرچ آپریشن چلایا جا رہا تھا۔ مزید چار لاشوں کی تلاش کے لیے مہم ہنوز جاری ہے۔

میری لینڈ اسٹیٹ پولیس کے کرنل رولینڈ بٹلر نے بدھ کی سہ پہر ایک نیوز کانفرنس میں کہا، ’’غوطہ خوروں نے سرخ رنگ کے پک اپ ٹرک کو پل کے وسط میں تقریباً 25 فٹ پانی میں ڈوبا ہوا پایا۔‘‘ انہوں نے کہا کہ غوطہ خوروں نے بدھ کو مقامی وقت کے مطابق صبح 10 بجے سے کچھ دیر پہلے بالترتیب 35 اور 26 سال کی عمر کے دو افراد کی لاشیں برآمد کیں۔

رپورٹ کے مطابق لاشوں کی شناخت بالٹی مور کے 35 سالہ الیجاندرو ہرنانڈیز فونٹیس اور ڈنڈالک کے 26 سالہ ڈورلیان کاستیلو کابریرا کے طور پر کی گئی ہے۔ پل گرنے کے بعد لاپتہ ہونے والے چھ تعمیراتی کارکنوں کو منگل کی شام امریکی کوسٹ گارڈ کے اہلکاروں نے ٹھنڈے پانی اور حادثے کے بعد کے وقت کا حوالہ دیتے ہوئے مردہ تصور کیا تھا۔

یہ تمام مزدور حادثے کے وقت پل پر گڑھوں کو بھرنے کے کام میں مصروف تھے اور جہاز کے پل سے ٹکرانے کے بعد پانی میں گر گئے تھے۔ مال بردار جہاز سے ڈیٹا ریکارڈر بھی مل گیا ہے۔ تفتیش کاروں کو امید ہے کہ اس سے حادثے کے بارے میں مزید معلومات حاصل ہوں گی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.