Sports

 ورلڈ کپ میں آسٹریلیا کا کھاتہ کھلا، سری لنکا کو پانچ وکٹ سے دی شکست

Australia ICC cricket world cup Australia Sri Lankan
56views

نئی دہلی: پانچ بار کی چیمپئن آسٹریلیا کا کھاتہ بالآخر کھل ہی گیا۔ تین میچوں کے انتظار کے بعد، پیٹ کمنز اینڈ کمپنی نے آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ 2023 کے 14ویں میچ میں سری لنکا (AUS vs SL) کو شکست دے کر شاندار واپسی کی۔ لکھنؤ کے ایکنا کرکٹ اسٹیڈیم میں پیر کو آسٹریلیائی ٹیم نے سری لنکا کو 5 وکٹوں سے شکست دے دی۔ یہ آسٹریلیا کی 3 میچوں میں پہلی جیت ہے۔ اس سے پہلے اسے پہلے دو میچوں میں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ سری لنکا کی یہ مسلسل تیسری شکست ہے۔ اس فتح کے ساتھ ہی آسٹریلیائی ٹیم ٹیم پوائنٹس ٹیبل میں 10ویں سے 8ویں نمبر پر پہنچ گئی ہے جبکہ سری لنکا 9ویں نمبر پر ہے۔

سری لنکا کی جانب سے دیے گئے 210 رنز کے ہدف کے تعاقب میں آسٹریلیا نے 35.2 اوورز میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 215 رنز بنائے۔ آسٹریلیا کی جانب سے جوش انگلس نے 59 گیندوں پر 5 چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے سب سے زیادہ 58 رنز بنائے جبکہ اوپنر مچل مارش نے 51 گیندوں پر 52 رنز بنائے۔ مارنس لبوشین 60 گیندوں میں 40 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے جبکہ ڈیوڈ وارنر نے 11 رنز کا حصہ ڈالا۔ گلین میکسویل 31 رنز بنانے کے بعد ناقابل شکست لوٹے۔ مارکس اسٹوئنس نے 10 گیندوں پر ناٹ آؤٹ 20 رنز بنائے۔

سری لنکا کی جانب سے تیز گیند باز دلشان مدھوشنکا نے 3 وکٹیں حاصل کیں۔

سری لنکن ٹیم 43.3 اوورز میں 209 رنز پر ڈھیر ہوگئی
اس سے قبل لیگ اسپنر ایڈم زمپا (47/4) اور کپتان پیٹ کمنز (32/2) کی قیادت میں گیند بازوں کی عمدہ کارکردگی کی بنیاد پر آسٹریلیا نے سری لنکا کی اننگز 43.3 اوورز میں 209 رنز پر سمیٹ دی۔ سری لنکا نے اوپنرز کوسل پریرا (78) اور پاتھم نسانکا (61) کی نصف سنچریوں اور 130 گیندوں میں 125 رنز کی شراکت کی بنیاد پر مضبوط آغاز کیا، لیکن اس شراکت کے ٹوٹنے کے بعد ان کی اننگز یوں ہی ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہوگئی۔

کسل پریرا نے 82 گیندوں پر 78 رنز بنائے
پریرا نے 82 گیندوں کی اپنی اننگز میں 12 چوکے لگائے جبکہ نشانکا نے 67 گیندوں کی اننگز میں آٹھ چوکے لگائے۔ دونوں کی بیٹنگ کے دوران ٹیم باآسانی 300 رنز تک پہنچتی نظر آئی۔ کمنز نے ان دونوں کھلاڑیوں کو پویلین کا راستہ دکھایا۔ ڈیوڈ وارنر نے کمنز کی گیند پر شاندار کیچ لے کر نشانکا کی اننگز کا خاتمہ کیا جس کے بعد انہوں نے پریرا کو بولڈ کر کے سری لنکا کو 157 کے سکور پر دوسرا جھٹکا دیا۔ ان کے علاوہ صرف چارتھ اسالنکا (25) ڈبل فیگر میں رنز بنا سکے۔

سری لنکا نے 84 رنز کے اندر 10 وکٹیں گنوا دیں
ایک وقت میں سری لنکا کی ٹیم 125 کے مجموعی سکور پر کوئی وکٹ نہیں گنوائی تھی لیکن اس کے بعد اس نے 84 رنز کے اندر اپنی تمام 10 وکٹیں گنوا دیں۔ لنکن ٹیم کی اس کارکردگی کو دیکھ کر لوگ سوشل میڈیا پر انہیں اچھا اور برا کہہ رہے ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.