Sports

ہندوستان کی سی ٹیم بھی پاکستان کو ہرا دے گی… مکی آرتھر

Mickey Arthur
81views

نئی دہلی: ورلڈ کپ 2023 کا 12واں میچ 14 اکتوبر کو پاکستان اور ہندوستان کے درمیان کھیلا گیا جس میں ہندوستان نے شاندار جیت درج کی۔ اس عظیم میچ میں ہندوستان نے پاکستان کو 7 وکٹوں سے شکست دی تھی۔ اس جیت کے بعد ٹیم انڈیا پوائنٹس ٹیبل میں پہلے نمبر پر برقرار ہے۔ میچ کے بعد کئی کرکٹرز نے مختلف بیانات دیے۔ لیکن مکی آرتھر کے اس بیان کا بہت چرچا ہوا جو بھارتی شائقین کو بالکل پسند نہیں آیا۔ ان کے اس تبصرہ سے ناراض ہو کر ایس سری سانتھ نے بڑا بیان دیا ہے۔

سری سنتھ نے اسپورٹسکیڈا سے بات چیت کے دوران کہا، “مکی آرتھر نے کہا کہ ہم فائنل میں دیکھیں گے۔ بھائی آپ کو فائنل نہیں دیکھنا پڑے گا۔ مجھے نہیں لگتا کہ پاکستانی ٹیم کبھی بھی ورلڈ کپ میں ہندوستان کو شکست دے سکے گی۔ اب ہم کبھی شکست نہیں دے سکیں گے۔ جس قسم کی ٹیم ان کے پاس ہے۔ ہماری سی ٹیم پاکستان کی اس ٹیم کو بھی ہرائے گی۔ آپ آئی پی ایل پلیئنگ الیون بنائیں جو اس وقت کہیں نہیں کھیل رہی۔ وہ بھی

پاکستان کو شکست دے گا۔

کیا کہا تھا مکی آرتھر نے؟
مکی نے پاک ہندوستان میچ کے بعد کہا تھا کہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم بہت اچھی ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ راہول درایوڈ اور روہت شرما بہت اچھی ٹیم کی قیادت کر رہے ہیں۔ اس نے تمام بنیادیں تیار کرلی ہیں۔ میں فائنل میں اس سے دوبارہ ملنے کا منتظر ہوں۔‘‘ آرتھر کے اس بیان پر سری سنتھ نے ردعمل دیا ہے۔

آئی سی سی ایونٹ کو بتایا تھا بی سی سی آئی ایونٹ
پاکستان کرکٹ ٹیم کے ڈائریکٹر مکی آرتھر نے ہندوستان کے خلاف شکست کے بعد کہا تھا کہ سچ پوچھیں تو ہندوستان بمقابلہ پاکستان میچ آئی سی سی ایونٹ جیسا نہیں لگتا تھا۔ ایسا لگ رہا تھا جیسے یہ دو طرفہ سیریز کا میچ کھیلا جا رہا ہو۔ ایسا لگتا ہے کہ یہ بی سی سی آئی کی طرف سے مکمل طور پر منظم ہے۔ میں نے مائیکروفون سے بار بار دل دل پاکستان نہیں سنا۔ ان چیزوں کا میچ کے نتائج پر اثر پڑتا ہے، لیکن میں اسے بہانے کے طور پر استعمال نہیں کرنا چاہوں گا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.