Sports

افغانستان کے اسپنرز ناقابل یقین حد تک باصلاحیت اور مضبوط ہیں: گلین فلپس

68views

چنئی، 19 اکتوبر :- بدھ کو چنئی کے ایم اے چدمبرم اسٹیڈیم میں ون ڈے ورلڈ کپ 2023 کے 16ویں میچ میں نیوزی لینڈ کی افغانستان کے خلاف 149 رنوں سے جیت کے بعد کیوی بلے باز گلین فلپس نے کہا کہ افغانستان کے اسپنرز ناقابل یقین حد تک باصلاحیت اور مضبوط ہیں۔میچ کے بعد گلین فلپس نے کہا کہ جس طرح کیوی ٹیم نے چنئی میں بلے بازی کی وہ واقعی بہت اچھی تھی۔ فلپس نے چیپ مین اور سینٹنر کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے شاندار انداز میں گیم ختم کی۔ گلین فلپس نے کہا، ’’افغانستان کے اسپنرز ناقابل یقین حد تک باصلاحیت اور مضبوط ہیں۔ مجھے اور ٹام کو شروع میں چند وکٹیں گنوانے کے بعد درمیان میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔ ہم نے جس طرح سے یہاں بلے بازی کی وہ واقعی متاثر کن تھا۔ یہ خاص طور پر اچھا تھا۔ دھول بھرے ٹریک پر۔ یہ بہت اچھا تھا کہ ہم کیسے کھیلے۔ ہم اسے آخر تک لے جانے اور رن بنانے میں کامیاب رہے۔ ہم نے سوچا کہ اگر ہم دونوں پچ پر ہوں گے تو ہم آخری 6 اوورز میں 60 رن بنا سکیں گے۔ جس طرح سے چیپ مین اور سینٹنر نے اسے ختم کیا وہ حیرت انگیز تھا۔ ہم ایک ایسے ماحول میں ہیں جہاں ہم ایک دوسرے کے لیے کام کرتے رہتے ہیں اور ایک ٹیم کے طور پر کھیلتے رہتے ہیں۔ ہم ایک دوسرے کی خوبیوں اور خامیوں کو اچھی طرح سمجھتے ہیں۔‘‘
دوسری جانب کیوی کپتان ٹام لیتھم نے اعتراف کیا کہ وہ کھیل میں بعض اوقات دباو کا شکار ہوتے ہیں اور کہا کہ افغانستان نے واقعی اچھی گیندبازی کی۔
ہندوستان اور آسٹریلیا کے خلاف اپنے آئندہ میچوں کے بارے میں لیتھم نے کہا کہ امید ہے کہ رفتار برقرار رہے گی۔
ٹام لیتھم نے میچ کے بعد کہا، ’’ایک اور شاندار کارکردگی۔ ہم پر بعض اوقات دباو ڈالا گیا۔ گیندباز ضرورت پڑنے پر وکٹیں لینے میں کامیاب رہے۔ ہم نے بہت کم وقت میں تین وکٹیں گنوائیں۔ ہم نے پھر سے منظم ہونے کے بارے میں سوچا۔ انہوں نے شاندار گیندبازی کی۔ گلین نے شاندار اننگز کھیلی۔ پہلے 10 اوورز شاندار تھے۔ سینٹنر اندر آئے اور اپنا کام کر رہے تھے۔ میرے خیال میں کچھ اچھی پرفارمنس دینا خوش آئند ہے۔ ہمارے پاس انڈیا اور پھر آسٹریلیا کے خلاف میچز ہیں۔ امید ہے کہ رفتار جاری رہے گی۔‘‘
میچ کی بات کریں تو نیوزی لینڈ نے ٹام لیتھم اور گلین فلپس کی نصف سنچریوں کے بعد سینٹنر اور لوکی فرگوسن کی شاندار گیندبازی کی بدولت افغانستان کو 149 رنوں سے شکست دی۔
پہلے بلے بازی کرتے ہوئے نیوزی لینڈ کی ٹیم 110 رن پر 4 وکٹیں گنوا کر مشکلات کا شکار تھی تاہم اس کے بعد گلین فلپس (71) اور ٹام لیتھم (68) نے 144 رنوں کی شراکت قائم کی اور ٹیم کا اسکور 6 وکٹوں پر 288 رن تک پہنچا دیا۔ جواب میں افغانستان کی ٹیم 34.4 اوورز میں 139 رنوں پر آل آوٹ ہوگئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.