International

مسجد نبویؐ کی چھت پر روزانہ 90 ہزار زائرین کی نماز

70views

ریاض: مسجد نبویؐ کی چھت پر روزانہ تقریباً 90000 نمازی نماز کرتے ہیں۔ مسجد کی چھت کو طول اور عرض تقریباً 67000 مربع میٹر ہے۔ العربیہ ڈاٹ نیٹ کی رپورٹ کے مطابق، نمازی مسجد کے داخلی راستوں کے قریب لگائی گئی 24 سیڑھیوں کے ذریعے مسجد میں چڑھتے ہیں، جس میں 6 ایسکلیٹرز بھی شامل ہیں جو نمازیوں کی نماز سے پہلے اور بعد میں مکمل طور پر ہموار طریقے سے نقل و حرکت میں سہولت فراہم کرتے ہیں۔

مسجد نبویؐ کے امور کی دیکھ بھال کی جنرل اتھارٹی، خیراتی اور رضاکار ادارے مسجد نبویؐ کی چھت پر روزہ داروں کی خدمت کے لیے کام کر رہے ہیں اور مسجد کی چھت کی صفائی، جراثیم سے پاک کر کے افطار کے وقت سے پہلے اسے تیار کرتے، اسے دھوتے ہیں۔ مسجد کی چھت پر 5000 قالین بچھائے جاتے ہیں۔

مسجد نبویؐ کی چھت پرنمازیوں کے لیے 20 ہزارسے زیادہ قرآن پاک کے نسخے فراہم کیے گئے ہیں۔ مغرب کی اذان اور افطار کے بعد مسجد نبویؐ چھت کی صفائی کی جاتی ہے اور عشاء اور تراویح کی نمازوں کے لیے اسے تیار کیا جاتا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.