Bihar

چھٹھ منانے گھر آنے والے 24 تارکین وطن کو گرفتار کر لیا گیا

122views

مظفر پور میں چھٹھ تہوار کے موقع پر محکمہ آبکاری نے دوسری ریاستوں سے گھر آکر منشیات کا استعمال کرنے والوں کے خلاف خصوصی مہم چلائی۔ اس میں شراب بیچنے والوں کو بھی گرفتار کیا گیا ہے۔ مختلف مقامات سے شراب بیچنے اور استعمال کرنے والے شراب کے تاجروں سمیت 29 افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔ جس میں پانچ شراب فروشوں اور 24 پینے والوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔

شراب پر پابندی کے انچارج سپرنٹنڈنٹ کمار ابھینو نے بتایا کہ شراب فروخت کرنے والے تاجروں میں موتی پور تھانے کے نریاار کے رہنے والے رام ایودھیا ساہ، سیوائی پٹی تھانے کے مانگیادھرما پور کے رام لال پاسوان، نیکنام کے رہنے والے امیش راوت، سکیش کمار، ریزورٹ کدھنی تھانے کے بانگڑا بنشیدھر، صاحب گنج تھانے کے وشمبھر پور کے رہنے والے اجے پاسوان شامل ہیں۔ ان کے پاس سے شراب کی درجنوں بوتلیں ضبط کی گئی ہیں۔

جبکہ شراب نوشی کے الزام میں 24 افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔ یہ لوگ حال ہی میں چھٹھ منانے کے لیے دوسری ریاستوں سے اپنے گھر پہنچے ہیں۔ پولیس نے ان تمام لوگوں کو شراب پینے کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔ انچارج سپرنٹنڈنٹ آف پرہیبیشن نے بتایا کہ سبھی کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔ پوچھ گچھ کے بعد سب کو عدالت میں بھیج دیا گیا ہے۔ یہاں، محکمہ ایکسائز کی ٹیم نے پٹاہی کے علاقے میں چھاپہ مار کر ایک کار کو قبضے میں لے لیا۔ شراب کے چھ ڈبے ضبط کرلئے گئے ہیں۔ تین تاجروں کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.