Bihar

چھٹھ پوجا اسپیشل ٹرینوں کے سفر میں مزید 10 دن کی توسیع، بہار سے واپسی ہوگی آسان

139views

بہار میں چھٹھ پوجا پر بھیڑ جمع ہونے کے پیش نظر ریلوے نے خصوصی ٹرینوں کی تعدد بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔ چھٹ کے دوران گھر آنے والے لوگوں کو بھی کام پر واپس آنا پڑتا ہے۔ 20 نومبر سے بہار سے دہلی، مہاراشٹر، پنجاب، ہریانہ، گجرات، مغربی بنگال سمیت دیگر ریاستوں میں جانے والوں کی بھیڑ بڑھ جائے گی۔ اس لیے ریلوے نے خصوصی ٹرینوں کی تعدد میں مزید 10 دن اضافہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یعنی اب چھٹھ پوجا کی خصوصی ٹرینیں 30 نومبر تک چلیں گی۔

ایسٹ سنٹرل ریلوے کے جنرل منیجر انیل کمار کھنڈیلوال نے کہا کہ چھٹھ تہوار کے بعد بھیڑ کو محفوظ طریقے سے ان کی منزل تک پہنچانا ریلوے کی ذمہ داری ہے۔ اس لیے چھٹھ پوجا خصوصی ٹرینوں کی تعدد میں اضافہ کیا جا رہا ہے۔ اب خصوصی ٹرینیں 20 کے بجائے 30 نومبر تک چلیں گی۔ تاکہ مسافروں کو آسانی سے ان کی منزل تک پہنچایا جا سکے۔ پچھلی بار کے مقابلے اس سال تین گنا زیادہ اسپیشل ٹرینیں چلائی جارہی ہیں۔

قبل ازیں جی ایم انیل کھنڈیلوال نے بتایا کہ اس سال ریلوے نے چھٹھ پوجا پر گھر جانے والے مسافروں کے لیے 1771 خصوصی ٹرینیں چلانے کا فیصلہ کیا ہے۔ ان ٹرینوں کی ایک بڑی تعداد اب بھی چل رہی ہے۔ چھٹھ تہوار کے بعد کئی دیگر ٹرینیں چلائی جائیں گی۔ کیونکہ چھٹھ پوجا کے بعد بہار سے دوسری ریاستوں سے لوٹنے والے لوگوں کی بھیڑ زیادہ ہونے کی امید ہے۔ انہوں نے کہا کہ ریلوے نے بھیڑ کو مدنظر رکھتے ہوئے پوری تیاری کی ہے۔ مناسب تعداد میں ریک دستیاب ہیں۔ اگر ضرورت پڑی تو دہلی سے مزید ریک منگوائے جائیں گے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.