International

رفح کراسنگ کے ذریعے 1300 ٹرکوں میں 12 ہزار ٹن انسانی امداد غزہ پہنچی: مصر

67views

(UNI)

قاہرہ: مصر کے صدر نے جمعرات کے روز کہا کہ رفح کراسنگ کے ذریعے غزہ کی پٹی میں تقریباً 12 ہزار ٹن انسانی امداد پہنچائی گئی ہے۔ قاہرہ انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں فلسطین کی حمایت میں منعقدہ پروگرام میں صدر عبدالفتاح السیسی نے کہا، ’’تقریباً 12 ہزار ٹن امدادی امداد 1,300 ٹرکوں کے ذریعے رفح کراسنگ کے ذریعے غزہ منتقل کی گئی ہے۔‘‘

انہوں نے کہا کہ مصر کے شمالی سینائی میں واقع العریش بین الاقوامی ہوائی اڈے پر امدادی سامان سے لدی 158 پروازیں وارد ہوئی ہيں۔ انہوں نے مزید کہا کہ مصر نے غزہ کو فراہم کی جانے والی کل امداد کا 70 فیصد عطیہ کیا ہے۔

مصری صدر نے غزہ تک خوراک، طبی امداد اور ایندھن کی ترسیل اور جنگ زدہ انکلیو سے زخمیوں کو نکالنے کے لیے رفح بارڈر کراسنگ کو کھلا رکھنے کے مصر کے فیصلے کو اہم قرار دیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ مصر، امریکہ اور قطرکی مشترکہ کوششوں سے حماس اور اسرائیل کے درمیان چار دن کے لیے جنگ بندی ہوئی، جس میں توسیع کی جا سکتی ہے۔ حماس اور اسرائیل کے ساتھ ہی قطر اور مصر دونوں نے جمعرات کے روز تصدیق کی کہ جنگ بندی کا اطلاق جمعے کی صبح سے ہوگا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.