Bihar

بہار جانے والی اسپیشل ٹرین کی منسوخی پر مسافر برہم، ریلوے اسٹیشن پر توڑ پھوڑ

120views

چنڈی گڑھ: منگل کو بہار کے کٹیہار جانے والی خصوصی ٹرین کے منسوخ ہونے کے بعد پنجاب کے سرہند ریلوے اسٹیشن پر افراتفری کا منظر دیکھا گیا۔ ٹرین کی منسوخی سے مشتعل، ٹرین کے انتظار میں بیٹھے سینکڑوں مسافروں نے ریلوے سٹیشن پر توڑ پھوڑ کی۔

شمالی ریلوے کے حکام کے مطابق، کچھ مشتعل مسافروں نے مبینہ طور پر پتھراؤ کیا جب انہیں معلوم ہوا کہ کٹیہار کے لیے روانہ ہونے والی ٹرین کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔

ناردرن ریلوے کے سی پی آر او دیپک کمار نے کہا کہ ریکس کو جوڑنے میں تاخیر ہوئی اور ٹرین کو صبح 3 بجے واپس لایا گیا۔ انہوں نے کہا کہ ریلوے اسٹیشن پر باقاعدہ اعلانات کئے گئے۔

دیوالی کے بعد بہار جانے والی ٹرینوں میں بہت زیادہ رش دیکھنے میں آ رہا ہے کیونکہ ہزاروں لوگ چھٹھ پوجا کے لیے ریاست لوٹ رہے ہیں، جو بڑے جوش و خروش سے منایا جاتا ہے۔ ریلوے نے کہا ہے کہ دیوالی اور چھٹھ پوجا کے دوران اضافی رش کے پیش نظر وہ 1700 خصوصی ٹرینیں چلا رہی ہے۔ حکام کے مطابق ان 1700 خصوصی ٹرینوں میں 26 لاکھ اضافی برتھیں نصب کی گئی ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.