International

لیبیا اور اٹلی کے مابین 10 سال بعد پروازوں کا دوبارہ آغاز

60views
لیبیا کے دارالحکومت طرابلس کی جانب سے جاری رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اٹلی اور جنگ زدہ لیبیا نے ایک دہائی قبل سے بند تجارتی پروازوں کا سلسلہ ہفتے کے روز سےدوبارہ شروع کر دی ہیں۔
امریکہ کی نیوز ایجنسی ایسوسی ایٹڈ پریس کے مطابق لیبیا کی ائیرلائنز میڈ سکائی ایئرویز کی پرواز MT522 لیبیا کے دارالحکومت طرابلس کے بین الاقوامی ہوائی اڈے سے روم کے لیونارڈو ڈا ونچی-فیومیسینو ائیرپورٹ کے لیے روانہ ہوئی۔
طرابلس ائیرپورٹ حکام کے مطابق میڈ سکائی ایئرویز کی کمرشل فلائٹ اسی دن روم سے واپس طرابلس اترے گی۔
ائیرپورٹ انتظامیہ نے اعلان کیا ہے کہ ہفتہ واری دو فلائٹس سنیچر اور بدھ کو لیبیا اور اٹلی کے دارالحکومت کے درمیان راؤنڈ ٹرپ پرواز کریں گی۔
طرابلس میں وزیراعظم عبدالحمید الدبیبہ کی حکومت نے دوبارہ شروع ہونے والی پروازوں پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اس سے متعلق تصاویر سوشل میڈیا پر پوسٹ کی ہیں اور مسافروں کو فلائٹ میں سوار ہوتے اور اہلکاروں کو جشن مناتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔
شمالی افریقہ میں تیل کی دولت سے مالا مال ملک لیبیا میں 2011 میں معمر قذافی کی ہلاکت کے بعد افراتفری کے باعث اٹلی اور دیگر مغربی ممالک نے لیبیا سے پروازوں پر پابندی عائد کر دی  تھی۔
لیبیا میں معمر قذاقی کی حکومت کے خاتمے کے بعد یہاں پھیلنے والی بدامنی سے ملک مشرق اور مغرب میں حریف انتظامیہ میں بٹ گیا اور دونوں گروپوں کو مسلح ملیشیا اور غیر ملکی حکومتوں کی حمایت حاصل رہی۔
اس تمام عرصہ میں لیبیا سے غیر ملکی پروازوں کا محدود سلسلہ جن ممالک کے ساتھ جاری رہا ان میں پڑوسی ملک مصر اور تیونس  کے علاوہ مشرق وسطیٰ کے ممالک میں اردن شامل تھے۔
اٹلی کی وزیراعظم جیورجیا میلونی کی حکومت نے رواں سال جولائی میں لیبیا میں سول ایوی ایشن پر اٹلی کی دس سالہ پابندی ہٹا دی تھی جس کے بعد اٹلی اور لیبیا نے اس بات پر اتفاق کیا کہ دونوں ممالک کی ایک ایئرلائن کمپنی دارالحکومتوں کے درمیان پروازوں کا آغاز کرے گی۔
Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.