National

آگرہ پہنچی ‘بھارت جوڑو نیائے یاترا’، ایک ساتھ نظر آئے راہل گاندھی اور اکھلیش یادو

60views

آگرہ: کانگریس لیڈر راہل گاندھی کی قیادت میں ’بھارت جوڑو نیائے یاترا‘ آج اتر پردیش کے آگرہ پہنچ گئی ہے۔ تاج محل کے شہر پہنچی ‘نیائے یاترا’ میں سماج وادی پارٹی کے سربراہ اکھلیش یادو نے بھی شرکت کی۔ یاترا میں پرینکا گاندھی بھی موجود تھیں۔

دریں اثنا، راہل گاندھی نے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کہا، ’’بی جے پی نفرت پھیلانے کا کام کرتی ہے۔ ہم اس نفرت کو محبت سے دور کریں گے۔ ملک میں ناانصافی بڑھ رہی ہے۔ کانگریس ایم پی نے کہا کہ اگر آپ غریب ہیں تو آپ کو اس ملک میں 24 گھنٹے ناانصافی کا سامنا کرنا پڑے گا۔ نفرت کی وجہ ناانصافی ہے، اسی لیے ہم نے اپنے سفر میں لفظ انصاف کا اضافہ کیا ہے۔‘‘

نیائے یاترا کے دوران آگرہ پہنچے اکھلیش یادو نے کہا، ’’ہمارا ایک ہی پیغام ہے، بی جے پی کو ہٹاؤ، ملک بچاؤ، بحران کو دور کرو۔ ہر کوئی جئے جوان، جئے کسان کا نعرہ لگاتا ہے لیکن یہاں کسان پریشان ہیں، نوجوانوں میں نفرت پھیلائی جا رہی ہے۔ کوئی نوکریاں نہیں ہیں۔ نوجوان ڈگری جلا کر خودکشی کر رہا ہے۔ یہ حکومت جان بوجھ کر پیپر لیک کرتی ہے۔‘‘

ایس پی سربراہ نے کہا کہ راہل گاندھی محبت کی دکان کی بات کر رہے ہیں اور یہ محبت کا شہر ہے۔ جتنا پیار ہو سکے لے جائیں اور اسے یاترا کے دوران بانٹتے رہیں۔ اکھلیش نے کہا کہ آنے والے وقت میں جمہوریت کو بچانا چیلنج ہے۔ چیلنج آئین کو بچانا ہے۔ بھیم راؤ امبیڈکر نے جو خواب دیکھا تھا وہ یہ تھا کہ غریب اور پسماندہ لوگوں کو عزت ملے۔ بی جے پی نے وہ عزت لوٹ لی ہے جو پہلے دی جاتی تھی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.