NationalPolitics

BJP رہنما من پریت بادل کی تلاش میں 6 ریاستوں میں چھاپے، پنجاب ویجیلنس ٹیم کی کارروائی

72views

چنڈی گڑھ: پنجاب میں کانگریس رکن اسمبلی سکھ پال سنگھ کھیرا کی گرفتاری کے ایک دن بعد ویجیلنس ٹیم اب بی جے پی رہنما اور پنجاب کے سابق وزیر خزانہ من پریت بادل کی تلاش میں 6 ریاستوں میں چھاپے مار رہی ہے۔ چھاپے مارنے کے لیے ٹیم پنجاب، ہماچل پردیش، ہریانہ، دہلی، اتراکھنڈ اور راجستھان پہنچ گئی ہے۔ دراصل منگل کو ہی ایک عدالت نے منپریت سنگھ بادل کے خلاف پنجاب کے بٹھنڈہ ضلع میں جائیداد کی خریداری میں مبینہ طور پر بے ضابطگیوں کے معاملے میں گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا تھا۔

معلوم ہو کہ عدالت کا حکم پنجاب ویجیلنس بیورو کی جانب سے من پریت سنگھ بادل کے خلاف لک آؤٹ سرکلر جاری کرنے کے بعد آیا ہے۔ ویجیلنس کو شبہ ہے کہ منپری بعد میں ملک چھوڑ کر بیرون ملک جا سکتا ہے۔ من پریت بادل کی جانب سے پیشگی ضمانت کے لیے دائر درخواست پر آج سماعت ہوگی۔

ویجیلنس ٹیم نے سال 2021 میں سابق ایم ایل اے سروپ چند سنگلا کی شکایت کی بنیاد پر جانچ شروع کی تھی۔ ماڈل ٹاؤن میں پلاٹوں کی خریداری کے معاملے میں ویجیلنس ٹیم گزشتہ کئی ماہ سے کارروائی کر رہی ہے۔

ایف آئی آر درج ہونے کے بعد ویجیلنس ٹیم من پریت بادل کی تلاش میں مصروف ہے۔ اسی سلسلے میں گزشتہ منگل کو بھی ویجیلنس اہلکاروں نے ان کی رہائش گاہ سمیت کئی مختلف مقامات پر چھاپے مارے تھے۔ لیکن وہاں کوئی نہیں ملا۔ گزشتہ پیر کو منپریت بادل کے خلاف ایک سرکلر نوٹس جاری کیا گیا تھا۔

بادل کے علاوہ بٹھنڈہ ڈیولپمنٹ اتھارٹی (بی ڈی اے) کے سابق چیف ایڈمنسٹریٹر بکرمجیت شیرگل، راجیو کمار، امندیپ سنگھ، وکاس اروڑہ اور پنکج کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ راجیو کمار، امندیپ سنگھ اور وکاس اروڑہ کو پہلے ہی گرفتار کیا جا چکا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.