Blog

دہلی میں آج مطلع ابر آلود رہے گا، 18 ریاستوں میں زبردست بارش ہوگی، جانیئے پوری تفصیل

110views

نئی دہلی: ملک کی کئی ریاستوں میں بارش کا سلسلہ جاری ہے۔ اس کے ساتھ ہی کچھ ریاستوں سے مانسون کی روانگی شروع ہو گئی ہے۔ ایسے میں بعض مقامات پر بارش اور دیگر مقامات پر دھوپ ہے۔ مانسون کی بات کریں تو شمال مغربی ہندوستان اور مغربی وسطی ہندوستان کے کچھ حصوں سے مانسون کی روانگی کے لیے حالات سازگار ہیں۔ محکمہ موسمیات کے مطابق مشرقی ہندوستان کی ریاستوں میں 29 ستمبر سے موسلادھار بارشوں کا سلسلہ جاری رہے گا۔ اڈیشہ میں 29 ستمبر سے 01 اکتوبر تک موسلادھار بارش کا امکان ہے۔ قومی راجدھانی دہلی جزوی طور پر ابر آلود رہ سکتا ہے۔

آج کے موسم کے بارے میں بات کریں تو جزائر انڈمان اور نکوبار میں درمیانی سے بھاری بارش کا امکان ہے۔ کونکن اور گوا، ساحلی کرناٹک، کیرالہ اور مدھیہ مہاراشٹرا کے کچھ حصوں میں ہلکی سے درمیانی بارش ہو سکتی ہے جس میں کچھ موسلادھار بارش ہو سکتی ہے۔ اڈیشہ، جھارکھنڈ، مغربی بنگال، چھتیس گڑھ، مشرقی مدھیہ پردیش، تلنگانہ، آندھرا پردیش، اندرونی کرناٹک اور مراٹھواڑہ میں ہلکی سے درمیانی بارش کا امکان ہے۔ شمال مشرقی ہندوستان، سکم، بہار، جنوب مغربی مدھیہ پردیش، گجرات، ودربھ، تمل ناڈو اور جنوب مشرقی راجستھان میں ایک یا دو مقامات پر ہلکی بارش ہوسکتی ہے۔

اسکائی میٹ ویدر رپورٹ کے مطابق ممبئی میں اچھی بارش 2 اکتوبر تک جاری رہے گی اور اس کے بعد رک جائے گی۔ ممبئی کے لیے شاید یہ بارش کا آخری اسپیل ہو گا، جو اسے مانسون 2023 کی الوداعی بارش بنا دے گا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق اس سال مانسون بہار میں دیر سے الوداع کرے گا۔

ریاست میں 29 ستمبر سے 5 اکتوبر کے درمیان وقفے وقفے سے بارش ہوگی۔ اس کے ساتھ ہی 2 اکتوبر سے ریاست میں شدید بارش بھی دیکھی جا سکتی ہے۔ بہار میں مانسون 10 اکتوبر کے آس پاس ختم ہو سکتا ہے۔ پہاڑی علاقوں میں رات کی سردی شروع ہوگئی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ میدانی علاقوں میں صبح کے وقت ہلکی سردی محسوس کی جا رہی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.